|
Post by James Oliver on Oct 12, 2014 16:38:36 GMT
James was na het feest naar zijn kantoortje vertrokken. Het was ongeveer een uur of tien. Hij wist dat beneden het feest nog een volle gang was. Maar hij had afgesproken met Aurely. Zijn collega met de mooie ogen. En ze had verdomd veel weg van haar knappe nicht. Dat nog wel het Schoolhoofd was! Maar het Schoolhoofd had een dochter en was al dertig. Aurely daar in tegen was nog knapper en jonger. En hij had haar uitgenodigd om naar zijn kantoortje te komen. Nu was hij nog snel de rommel die op de grond lag op aan het ruimen. Het moest toch nog wel netjes zijn?! Eigenlijk vond hij het raar. Anders ruimde hij nooit op! En nu kwam ineens een doodgewone collega langs. Het was best ingewikkeld.
Het was iets na tien en James keek in rond. Het was mooi geworden. Er was een grote hoekzetel en er tegenover hing een hele platte en lange televisie. Zijn hoekbureau mocht er zijn met zijn platte laptop en computer. Zo nu nam hij snel een koeler en deed er ijsklontjes in, dan zette hij er een flesje cava in en twee mooie en dure champagne glazen. Dan nog snel een kommetje nootjes en chips en zijn collega mocht komen. Hij had het feestelijk gemaakt omdat ze morgen alle twee begonnen met hun werk. Voor de allereerste keer. En dat mocht gevierd worden.
James ging nonchalant zitten in zijn mooie zetel en keek nog eens naar de hemelse kleuren op de muren en zijn mooie hemelse gekleurde kasten. Ze mocht komen!!!
|
|
|
Post by Aurely Hamilton on Oct 13, 2014 14:21:02 GMT
Aurely was net vertrokken uit de grote zaal, het feest was nog volop bezig maar ze hadden haar daar momenteel niet nodig. de jonge lerares vroeg zich af wat James met haar wilde 'bespreken'. Aurely was sowieso niet meer van plan om terug naar het feest te gaan, ze kreeg oorsuizingen van die muziek. Niet goed voor haar hersenen maar al zeker niet voor haar oren. Ze zei snel haar nicht gedag, "Ga je al weg Aurely?" "Oh ja James en ik gaan nog iets bespreken en daarna ga ik slapen. Het lukt je hier toch niet?" Alyanne knikte en richtte zich weer naar de mensen met wie ze aan het praten was. Het verbaasde Aurely steeds opnieuw, haar nicht was de laatste tijd zo veranderd. Vroeger was ze speelser en ja om het grof te zeggen grappiger. Nu was ze meer volwassen geworden en serieuzer. Het was voor Aurely wennen, ze had nu een volwassen vriendin. Die niet vaak lachte om iets onbenulligs en direct altijd logisch zou denken. Aurely had niet alleen negatieve kanten opgemerkt ook positieve. Ze werd veel georganiseerder en directer, het was een verandering met positieve en negatieve kanten.
Aurely stond voor de deur van James, ze besloot maar te kloppen ze kon er toch niet blijven staan als een halve gek. Aurely klopte beleefd op de deur en wachtte tot hij open deed. En ja als snel zag ze zijn hel blauwe ogen, "hey," glimlachte ze.
|
|
|
Post by James Oliver on Oct 13, 2014 14:44:30 GMT
En ja hoor na een tijdje hoorde hij geklop. James opende de deur en zag Aurely staan. "hey," glimlachte ze. "Hey, kom binnen en zet je maar neer in mijn salonnetje!", zei James. En ja hij mocht best salonnetje zeggen want groot was dat niet. Ze gingen beiden zitten. "En klaar voor morgen?", voeg hij. Omdat het nogal ja, hij hielt niet van korte of lange stiltes. Dat was zo gênant. En het was een vraag die ook nuttig.
Hij hoorde de muziek van beneden al. "Amai, de leerlingen zullen blij zijn! Zo een komst!", lachte James. Hij keek even naar het zwarte beeldscherm. Straks zouden ze een thriller gaan kijken. Ja, James hielt van thrillers. Hopelijk Aurely ook! Toen gleed zijn blik naar het mooie glazensalontafeltje. Oh, ja hij moest nog drinken geven!!! Dom, dom, dom... "Iets drinken?", vroeg James. Zonder op haar antwoord te wachten nam James de cava en de kurk plofte tegen het plafond. Even keek hij naar boven. "Net geen gat," Grapte hij. James voelde de schuim over zijn hand druipen. En snel goot hij de cava in de glazen. Charmant gaf hij een glas aan Aurely.
|
|
|
Post by Aurely Hamilton on Oct 13, 2014 15:00:37 GMT
Aurely glimlachte en zette zich in het zeteltje voor de tv, gingen ze tv kijken? Dat kon best plezant worden met tevens een goede film. "En klaar voor morgen?" Vroeg hij, "wat denk je zelf? Als ik niet klaar zou zijn zou ik een slecht beroep hebben gekozen." Lachte ze. "Amai, de leerlingen zullen blij zijn! Zo een komst!" Aurely hoorde de muziek ook, al die kindjes zouden morgen zo een hoofdpijn hebben en dat als eerste dag van het schooljaar. "Morgen zullen ze wel wat minder blij zijn als de muziek tot hun hoofd gestegen is en ze hoofdpijn ervan krijgen. Heb je ze morgen?" "Ik hoop dat morgen de laatste twee lesuren hun hoofdpijn al wat gezakt is dan kunnen ze zich volledig geven in de twee uurtjes bij mij." Aurely lachte, "Iets drinken?" Vroeg James even later uit het niets, "Hoe kan ik nu nee zeggen als je het zo charmant vraagt?"
James pakte een cava fles, cava, James wist blijkbaar wel hoe je er een toffe avond van kon maken. Hij kraakte de fles en de kurk vloog tegen het plafon aan, Aurely meende een barstje te zien. Ze giechelde "Net geen gat," grapte hij. "Ja pas maar op, of je krijgt nog over je oren van Alyanne en die kan hard schreeuwen hoor." Lachte ze. Foei Aurely! Zoiets mocht je niet zeggen over je familie! James gaf een gevuld champagne glas aan haar. Ze klonken met het glas en Aurely zei: "Op ... een goed schooljaar vol verrassingen." Ze glimlachte, het was bekend dat als je klonk je elkaar in de ogen moest kijken en haar ogen straalde een glimlach ging over tot je ogen en als je ogen straalde en je glimlachte niet dan probeerde je je blijdschap te verbergen maar Aurley wilde dat niet verbergen dus.
|
|
|
Post by James Oliver on Oct 13, 2014 15:13:04 GMT
Toen James vroeg of Aurely klaar was antwoordde ze: "wat denk je zelf? Als ik niet klaar zou zijn zou ik een slecht beroep hebben gekozen." Aurely lachte. "Dat is waar.", lachte James. Aurely zei dat de leerlingen morgen best wel hoofdpijn konden krijgen. Dat was waar, dacht James. "Zeker dat! Het eerste uur al! Dus ik hoop dat ze bij ons toch wel niet te moe gaan zijn.", zei James. Hij gaf het eerste lesuur Spaans. En ja hoor Aurely wou wat drinken. "Hoe kan ik nu nee zeggen als je het zo charmant vraagt?" "Niet dus!", lachte James. Niemand kon hem het ooit weigeren. Hahaha, dat was best egoïstisch.
Toen de kurk plofte zei Aurely: "Ja pas maar op, of je krijgt nog over je oren van Alyanne en die kan hard schreeuwen hoor." "Hmm, maar tegen mij kan je toch niet boos zijn?", zei James en hij trok puppy oogjes. Toen gingen ze klinken. "Op ... een goed schooljaar vol verrassingen.", zei Aurely. "En op een geslaagde avond!", zei James er snel achteraan. Even keek hij in haar ogen. Aurely lachte en James lachte mee.
Er verstreek een beetje tijd. "Filmpje?", vroeg hij en duwde de dvd aan. Hij liet even de film zien. Het was een redelijke horror en thrillerfilm.
|
|
|
Post by Aurely Hamilton on Oct 13, 2014 15:39:56 GMT
Oh jee James had ze het eerste uur al meteen, "succes daarmee." Grinnikte ze. Aurely observeerde zijn kantoor, het was best wel mooi ingericht. Hoekbureau, nette tv, een erg mooie salon tafels en zachte zetels die best goed zaten. Meneer Oliver had een goede smaak en het bleek niet alleen voor kledij maar ook voor interieur. Aurely glimlachte om haar eigen gedachten. "Niet dus!" reageerde hij op haar compliment. Aurely lachte, "ik zou bijna denken dat je een grote ego hebt!" Grapte ze terug. Ze duwde hem zachtjes met har elleboog om te plagen. Als hij het maar niet terug deed, Aurely kon echt helemaal niet tegen porren of kietelen! Ze vond het tof in de juiste omstandigheden maar ze kon er niet tegen en had dan echt een schater lach.
"Hmm, maar tegen mij kan je toch niet boos zijn?" Aurely schudde afkeuren haar hoofd, "ja dat zou je bij mij ook denken maar Alyanne is toch al eens goed kwaad geweest op mij. Oh zeker toen we klein waren precies kat en hond. Ik heb ooit per ongeluk haar ipod kapot laten vallen, kwaad dat ze was nee ze was woedend. Ik heb haar toen een halfjaar niet gezien omdat ze zo kwaad was! Maar ja toen zat Alyanne ook in haar mooie puberteit." Lachte Aurely. Oh ze was hier aan het roddelen dat mocht niet! "En op een geslaagde avond!" "Als dat maar zeker is." Glimlachte ze.
"Filmpje?", vroeg hij. Aurely wachtte even, een film zou lang duren en het was de bedoeling dat ze zich morgen niet zou verslapen. Maar ja wat zouden ze dan doen? "Waarom niet." Antwoordde Aurely ze vervloekte zich zelf in haar hoofd maar haar gevoel zat best wel juist. James zette de film op, oh nee horror! Aurely zag graag films en horror en triller viel ook nog meer maar ze kon niet tegen sommige beelden en soms wat dat wel van oh nee!
De film startte, het ging over een meisje dat ontvoerd was en twee mannen die voor haar vochten. Maar de twee mannen martelde elkaar meer naar Aurely haar mening. Vaak kneep ze haar ogen toe, op een bepaalde moment pakte één man een mes en ging met dat mes recht door het hoofd van die man. Aurely gilde en pakte uit de schrok James arm vast. Snel liet ze los en keek ze naar hem. Gedurende de hele film waren ze steeds dichter bij elkaar gaan zitten en nu zaten ze bijna neus aan neus. Zeker omdat Aurely geschrokken was, haar hart klopt in haar keel en niet alleen door de film.
|
|
|
Post by James Oliver on Oct 13, 2014 16:05:38 GMT
Aurely wenste hem succes met dat hij het eerste uur al de leerlingen had. Toe James grapte en niet dus zei lachte Aurely: "ik zou bijna denken dat je een grote ego hebt!" Ze gaf hem een speelse por. James keek zijn collega aan. "Ah mevrouw vind het leuk om te porren!", grapte James en hij begon ook te porren en kietelen. Op een bepaald moment kwamen ze iets tè intiem bij elkaar. Snel herpakte James zich.
Aurely vond ook al dat je tegen hem niet boos kon zijn. Gelukkig dacht James. "ja dat zou je bij mij ook denken maar Alyanne is toch al eens goed kwaad geweest op mij. Oh zeker toen we klein waren precies kat en hond. Ik heb ooit per ongeluk haar ipod kapot laten vallen, kwaad dat ze was nee ze was woedend. Ik heb haar toen een halfjaar niet gezien omdat ze zo kwaad was! Maar ja toen zat Alyanne ook in haar mooie puberteit.", Aurely begon een verhaal over haar en Alyanne. "Haha, ja onze leerlingen zitten er ook in of bijna in.", lachte James. Toen ze klonken was AUrely het roerend met James eens.
Ook wou ze -tot James grootte opluchting- ook de film zien. Het was een mooie film vond James tot op een bepaald moment dat er een mes door een man zijn hoofd ging. Toen voelde hij Aurely's hand om zijn arm. "Het is maar film.", fluisterde hij in Aurely's oor. Toen de film gedaan was keek hij in haar ogen en impulsief kuste hij haar. James kon er niets aan doen. Het was gewoon zo. Het kon niet anders. hij duwde haar achter over. Hij kuste haar wat feller.
|
|
|
Post by Aurely Hamilton on Oct 13, 2014 16:58:23 GMT
"Ah mevrouw vind het leuk om te porren!" "Het is bijna mijn tweede naam!" Lachte Aurely, James begon haar te kietelen en Aurely kronkelde onder zijn handen van het lachen. Op een bepaald moment kwamen ze net iets te dicht bij elkaar, ze rook de aroma van zijn geur. Ze herpakte zich allebei op het zelfde moment. Aurely zette zich fatsoenlijk en begon naar de film te kijken.
"Het is maar film.", fluisterde hij in haar oor, toch wilde Aurely niet echt terug kijken. Ze vond het zo vies! "ja inderdaad." zegt ze slikkend. De film kwam tot zijn eind en Aurely was blij dat de film gedaan was, eigenlijk was het best tijd. Misschien moest ze eens gaan kijken of haar kantoortje nog in orde is? Ze moest morgen namelijk op! James keek naar haar, Aurely wende eerst haar blik af maar ze kon het niet laten en keek terug. Aurely ademde langzaam. In een puslief moment kust hij haar, zijn handen pakte haar vast en Aurely kust het terug. Het was betoverend. Het was niet de sfeer in elk geval die zat er echt niet in het was gewoon ze waren tot elkaar aangetrokken.
Zijn kus werd krachtiger en hij duwde haar achterover. Tussen kussen door trok ze haar bloes over haar hoofd ...
OOC: open einde fantaseer zelf maar verder ...
Aurely ging met haar vingers over zijn borst, ze wist niet meer hoe ze samen in bed geraakt waren maar ze wist wel dat ze er waren. De lerares had alles behalve zin om op te staan en maakte cirkeltjes in zijn borsthaar. Wat was hij toch knap, Aurely zuchte gelukzalig en viel in een diepe slaap. Hoe zou ze morgen ongezien haar kantoor ingeraken, geen flauw idee waar waren haar kleren. Dat ze het niet meer wist, maar één ding wist ze zeker dit was een avond om nooit te vergeten.
|
|
|
Post by James Oliver on Oct 13, 2014 17:12:14 GMT
Na de kus trok Aurely haar blouse uit en James zijn hemd en broek... James wist ook niet echt hoe ze uiteindelijk de weg naar zijn bed gevonden. Aurely was met haar vingers op zijn borst aan het spelen. En hij was maar door haar haren aan het wrijven. Wat was ze toch een sexy ding! (OOC.: ) Na een tijdje vielen ze beiden in slaap. Na een korte slaap schrok James zich ineens wakker. "Aurely wakker worden!!!!", fluisterde hij. Ze werd niet wakker. Langzaam gaf hij haar kleine kusjes in haar nek richting haar mond. Uiteindelijk werd ze wakker. Of dit gespeeld was wist James haast niet. "Kom je kleren liggen nog ergens in de salon! Kom mijn ook. We moeten over een half uurtje al aan het ontbijt zitten!!", zei James. Hij werd een beetje zenuwachtig. De leerlingen en leerkrachten mochten dit in geen geval weten!!! "Aurely luister! Niemand maar dan ook niemand mag weten wat hier gebeurt is oké?! Ook je nicht niet...", zei James. Hij was nog nooit zo bezorgd geweest. "Kom snel douchen!", zei hij. Toen realiseerde hij zich dat ze 'het' niet veilig hadden gedaan. Och er kon toch niets gebeuren?
|
|
|
Post by Aurely Hamilton on Oct 13, 2014 18:56:12 GMT
Aurely werd wakker door een fluistering die haar naam fluisterde, ze voelde kleine kusjes van haar nek langzaam stijgen tot haar lippen ze kreunde en giechelde te gelijk. Ze wilde dat het nooit zou ophouden. Ze vond het een zalige nacht en voor haar mocht het nog dubbel zo lang duren! Aurely werd in eens bewust van wat er eigenlijk echt gebeurd was. Shittt!!! Ze schoot overeind, "Kom je kleren liggen nog ergens in de salon! Kom mijn ook. We moeten over een half uurtje al aan het ontbijt zitten!!", Riep James,
"Een halfuur!" Riep Aurely in paniek. Ze stond snel op en zocht haat onderbroek en beha, ze deed het vluchtig aan en ging naar de salon om haar broek en topje te vinden. Ze had echt geen tijd om dat nog aan te doen. Perongeluk pakte ze het verkeerde hemdje. Ze wilde zich nog snel douche maar als ze dat nog wilde doen dan moest ze door doen. "Aurely luister! Niemand maar dan ook niemand mag weten wat hier gebeurt is oké?! Ook je nicht niet...", zei James, Aurely hield even wacht. "Je hebt gelijk, niemand moet het weten." Ze moest hier maar snel douche,
"Ik douch hier even!" Riep Aurely en ging naar de badkamer, ze sprong onder de douche. Hij had wel haar shampo's niet. Ze waste zijn haar dan wel met shampo. Ze waste zich snel met zijn shampo, daarna sprong ze er terug uit en droogde zich snel af. Ze deed dit keer het juiste hemd aan en de juiste jeansbroek. Ze droogde haar haren half, ze waren nog vochtig. Maar ja goed. Ze liep de ondertussen verwarmde badkamer uit en keek naar James. Ze liep naar hem toe en wachtte voor hem, "Ik heb geen spijt James." Ze kuste hem maar liet snel los "Maar nu moet ik wel gaan." Lachte ze. Ze stapte de kamer uit en keek in de gang, ze zag toch niemand. Ze loopt de trap af en doet zo normaal mogelijk, ze zou gewoon naar het ontbijt gaan en doen alsof er niks aan de hand was.
OOC: uitgeschreven
|
|
|
Post by James Oliver on Oct 14, 2014 8:34:19 GMT
James zag dat Aurely wakker schoot. "Een halfuur!", riep ze in paniek. "Ja!!! Rustig maar!", zei James. James lag nog even op bed. Hij keek hoe Aurely haar beha en onderbroek zocht en aan deed. Zelf deed hij even niets alleen maar kijken. Toen liep Aurely naar de salon. James krabde even in zijn haar en besloot ook maar op te staan. "Wow je hebt mijn kleren vast!", riep James.
Gelukkig vond Aurely ook dat niemand het moest weten van wat er die nacht in de kamer van meneer Oliver was gebeurt. "Ik douch hier even!", riep Aurely. "Oké!", zei James terug. Hij had totaal geen zin om op te ruimen. Hij zocht een nieuw hemd en broek en onderbroek. Toen was Aurely klaar. "Ik heb geen spijt James.", zei ze. "Denk je ik wel! Ik vond het super!", zei James. Ze kuste elkaar even. "Maar nu moet ik wel gaan." Lachte ze. "Ja, wanneer zie ik je?", vroeg James. Aurely vertrok naar het ontbijt. Snel douchte hij zich en kleedde zich aan en vertrok ook naar het ontbijt.
OOC.: Uitgeschreven!!!
|
|