|
Post by Alyanne Hamilton on May 3, 2015 11:33:14 GMT
Mededelingen & Uitdagingen: Wiskunde
In dit topic zullen mededelingen over het vak Wiskunde komen te staan. Ook Uitdagingen, Opdrachten en Regels.
Natuurlijk vind je enkele feitjes over Alyanne hier terug! Ook de datum en het tijdstip van de lessen komen hier te staan! Het zelfde geld voor het overige huiswerk.
Dus houd dit topic maar goed in het oog!
|
|
|
Post by Alyanne Hamilton on May 3, 2015 11:33:37 GMT
Regels (OOC):
-Eén uitdaging per post! (je mag dus meerder uitdagingen doen, maar 1 per post!) -Schrijf van onder aan je post (OOC) welke uitdaging je gedaan hebt. -Indien de uitdaging een woord of zin was gelieve het dik te drukken. -Opdrachten en woorden worden gebruikt in een goede context. (Anders kan ik hier voor geen punten geven!) -Godmodden in opdrachten of in de lessen mag alleen als de desbetreffende persoon toestemming heeft gegeven.
- Zoveel mogelijk posten is de opdracht maar geef andere ook de kans! - Niet iedereen is even goed in wiskunde, wees dan ook realistisch. - Heb je een leuk idee voor nieuwe lessen. Hou je niet in om even een pb te sturen! Ik ben altijd in de stemming voor leuke opdrachten en acties!
Huiswerk:
-Het huiswerk kan IC volbracht worden, maar hoeft niet OOC. (mag natuurlijk wel)
Uitdagingen:
Per uitdaging (woorden / zinnen) krijg je 2 punten. Per opdracht krijg je 3 punten.
Hou er rekening mee dat je straf kan riskeren.
Natuurlijk kun je ook extra punten verdienen door origineel te zijn. Breng me aan het lachen of ontroer me, dan zijn die extra punten er snel bij!
De uitdagingen voor extra punten vind je in dit topic.
Tussen posten zijn niet verplicht.
|
|
|
Post by Alyanne Hamilton on May 3, 2015 11:33:56 GMT
Regels (IC):
-Er wordt niet gegeten of gedronken tijdens haar Alyanne haar lessen. Op uitzonderingen na als je toestemming hebt.
-Neem ten alle tijden je handboek, leerwerkboek en schrijf materiaal. Leerlingen die niet in orde zijn zullen op de blaren moeten zitten.
-Het gebruik van de gsm tijdens de lessen is toegestaan. Op voorwaarde dat Alyanne eerst de opdracht heeft gegeven.
-Gelieve op tijd te zijn voor de lessen. Om problemen te voorkomen.
-Toon respect als Alyanne aan het woord is. (Luisteren en zwijgen)
|
|
|
Post by Alyanne Hamilton on May 3, 2015 11:34:16 GMT
Kleine Feitjes:
-Alyanne kan wel eens lachen om een grapje maar niet de hele les.
-Alyanne wordt niet graag onderbroken, als ze les aan het geven is dan moet je haar niet onderbreken maar ook als ze gewoon spreekt.
-Leerlingen die opletten en hun best doen zijn door Alyanne erg geliefd.
-Alyanne is erg strikt, nota's nemen voor haar is erg belangrijk. Zodat je ten alle tijden weet wat je moet doen. Vooral de juiste nota's (daar kijkt ze op) Zeker in wiskunde is het van groot belang dat alles juist genoteerd staat.
-Alyanne haat ezelsoren en kribbels in mappen, ook gefluister kan ze niet uitstaan!
|
|
|
Post by Alyanne Hamilton on May 3, 2015 11:40:37 GMT
Zinnen/Woorden: -Jeez, wat kan die zagen zeg! -OMG, waarom hebben we ooit wiskunde? -Foto's -Ik heb me al voorbereid op de les. Kijk maar! -Ik voel me vandaag zo vrij als een vogeltje!
Uitdagingen: -Kom veel te vroeg -Laat blijken dat je niet van wiskunde houd (je mag zelf kiezen hoe je dat doet. Hoe origineler, hoe meer punten! Verras me!) -Ga heel achteraan zitten omdat je slecht bent in wiskunde en niet wilt falen -Kom de klas binnen met de verkeerde boeken en verzin een goed excuus (hier weer hoe origineler, hoe meer punten!) -Geef de Alyanne je huiswerk af dat vol ezelsoren staat
|
|