|
Post by Joyce Clay on Mar 28, 2015 20:08:35 GMT
Mededelingen & Uitdagingen: Dans les 2!
Hier vind je alle informatie voor de lessen dans. Die doorgaan op woensdag namiddag (van 14:00 tot 17:00) en op zaterdag en zondag (van 11:00 tot 13:00 en dan terug van 14:00 tot 16:00) De leerlingen leren een dansje aan om op te voeren op het grote schoolfeest in mei. Het wordt dan een heuse musical waarbij de leerlingen van muziek de muziek spelen, de leerlingen van theater tussendoor hun tekst zeggen. Natuurlijk horen de liedjes bij de musical. De gene bij de theaterlessen zullen dan ook allemaal een rol krijgen. Sommigen een bijrol anderen een hoofdrol.
Maar goed, dit topic moet je goed in de gaten houden!!!
|
|
|
Post by Joyce Clay on Mar 28, 2015 20:16:26 GMT
Regels OOC en IC!
Regels (OOC):
-Eén uitdaging per post! -Schrijf van onder aan je post (OOC) welke uitdaging je gedaan hebt. -Indien de uitdaging een woord of zin was gelieve het dik te drukken -Opdrachten en woorden worden gebruikt in een goede context. -Godmodden in opdrachten of in de lessen mag alleen als de desbetreffende persoon toestemming heeft gegeven.
- Probeer zoveel mogelijk te posten dan geraakt het dansje ook af! Maar laat anderen ook de kans -De genen die hier bij meedoen, moeten ook effectief hun best doen, want anders is de lol eraf als je altijd maar valt of domme dingen doet. -Er zullen dansen zijn waarbij je een solo moet doen, dansen waarbij er koppeldans is en dansen waar we apart dansen
Regels IC: -Je doet goed mee met de lessen -Je mag vragen stellen of meer uitleg -Toon respect voor Joyce en je medeleerlingen! -Je kan straf riskeren voor de volgende dingen: Uitlachen, niet fatsoenlijk meedoen, te veel praten als de muziek op staat -Als je straf hebt betekent dat dat je een opstel maakt over een bepaalde dans en er worden punten afgetrokken
Huiswerk:
-Het enige huiswerk dat je elke les krijgt is dat je de juiste kleren meeneemt (balletkleren, hiphopkleren, breakdancekleren...)
Uitdagingen:
Per uitdaging (woorden / zinnen) krijg je 2 punten. Per opdracht krijg je 3 punten.
|
|
|
Post by Joyce Clay on Mar 28, 2015 20:28:06 GMT
Feiten over Joyce Clay!
-Joyce houdt niet van mensen die tijdens haar uitleg aan het praten zijn en ook niet als ze tijdens de muziek aan het babbelen zijn!
-Ze heeft geen voorkeur voor afdelingen maar bij haar doet de eerste indruk veel: ben je brutaal, maak je lawaai, zet je de les op zijn kop, ben je lief, doe je je best krijg je een stikker op je geplakt
-Joyce geeft graag extra punten weg als ze verdiend zijn. Je verdient ze door mee te doen in de les aandachtig te zijn ...
-Ze houdt van mensen die hun best doen en die zullen dan een solo krijgen
|
|
|
Post by Joyce Clay on Mar 28, 2015 20:40:09 GMT
Uitdagingen:
Eerste- en tweedejaars: Les 2 solo's en zo De les speelt zich af: Zaterdag van 11:00 tot 13:00
Woorden / zinnen: - "Mevrouw ik zou graag een solo willen, ik ben namelijk de beste danseres die u ooit al hebt gezien!" - "Oh nee! Ik heb het ontbijt overgeslagen! Nu ga ik verhongeren!" - "Ik krijg sowieso een solo!" - YOLO! - "Ik hou van dansen" - Aardappels - "Mijn lievelingsmuziek is Love Me Like You Do van Ellie Goulding! Dat is van fifty shades of grey en ik heb die film!" - Oh My God!
Opdrachten: -Zeg dat je je kleren bent vergeten die je moest aandoen. (Als je erg geliefd bent en goed mee doet altijd zal Joyce niet boos zijn, maar als je een arrogante zak bent zal ze maatregelen nemen.) -Kom te laat (Joyce houdt niet zo van laatkomers) -Kom de zaal binnen terwijl je nog aan het eten bent -Neem compleet de foute kleren mee -Stoef over het feit dat je sowieso een solo gaat krijgen omdat je erg geliefd bent
|
|