|
Post by Lisa Delcorpe on Dec 25, 2014 18:28:06 GMT
Lisa had eens zin om meer informatie over 1 bepaald persoon te krijgen. Die ene persoon was James. Ze vond James de laatste tijd raar doen en dan nog die roddels . Ze ging het liefst alleen omdat als er iemand meeging was het makkelijker om gezien te worden. Ze ging ook niet iemand van de jongens vragen want die zouden het raar vinden en veel te veel vragen stellen waarom absoluut in James archief neuzen. Maar ja. Ze sluipte de kamer uit en ze was heel stil en haar oren stonden spits.
Na heel veel trappen gedaan te hebben was ze eindelijk boven op de zolder. OMG dacht Lisa wat was het hier stoffig en het ruikt ook al zo muf. Ze keek rond kasten, kasten, kasten en nog eens kasten en spinnenwebben brrrr de gedachte al aan een spin die over haar schouder zou kruipen ze wou hier snel weg en dat was wel duidelijk. Ze pakte haar Iphone en gebruikte een pitslamp van op haar gsm. Zo kon ze beter kijken ze deed een kast open en keek er in alleen boeken lagen erin.
De volgende kast leeg. Waar zouden ze in hemelsnaam het archief hebben gezet.
OOC.: wordt vervolgd
OOC.: Vervolg
Lisa zocht in nog een kast en nog een en nog een voor Lisa leek het wel of ze 100 kasten was afgegaan tot ze eindelijk een kast vond met archieven in. Ze stonden gelukkig in alfabetische volgorde ze moest dus zoeken naar de J van James. eerst kwam ze Aeric Foster zijn archief tegen "nee die moet ik niet hebben" dan kwam ze dat van Alice Lauren Stone tegen "die moet ik ook niet hebben" ze bladerde door de archieven en stopte even bij de R bij deze letter twijfelde om in Robyn-Luna Delgado Castillo haar archieven heel even te neuzen maar nee ze besloot om het niet te doen. Want zo erg vond ze Robyn-Luna dan wel niet. eindelijk was ze bij de J toen ze James zijn archief wou pakken hoorde ze opeens iets ze verschoot haar en verstopte haar achter een kast.
OOC.: wordt weer vervolgd
Edit James Oliver : +2 voor je post
|
|
Julia Flynn
Mirri
Tweedejaars Mirri
Je m'appelle Inez
|
Post by Julia Flynn on Jan 15, 2015 15:48:08 GMT
Julia was met haar IPhone in haar handen aan het sms'en. Ze moest haar moeder wat vragen, in verband met de schoolvakantie waar ze naar toe zouden trekken deze zomer. Haar moeder en zijzelf wouden heel graag naar Mallorca, maar papa en Oliver wouden niet ver reizen. Ze hadden geld genoeg, maar verder dan een paar landen gingen ze niet. Echt zo dom. Julia wou er naar toe. Haar moeder ook en dus gingen ze er heen. De mannen zouden wel bijdraaien. Plots zag ze Lisa. Lisa zat bij haar in de afdeling en Julia vond haar echt een leuke meid. Ze wou wel eens de stad intrekken met Lisa. Dat zou best leuk kunnen worden. Julia wist dat Robyn-Luna en Mila dat al eens hadden gedaan, maar Julia zou niet zich dronken drinken en zo. Nee hoor! Ze volgde Lisa en zag dat die naar de Geheimzinnige Zolder ging. Dat mocht niet! Ze bleef op een afstand en wist niet goed wat te doen. Uiteindelijk besloot ze naar binnen te gaan. Ze zag dat Lisa in documenten neusde. Plots botste tegen een doos. "Domme gans!", siste een meisje in haar oor. Julia sprong een halve meter in de lucht, zo hard schrok ze. Ze draaide zich om en keek in het gezicht van Alice. "Wat doe jij hier?", vroeg Julia. "Niet zo hard kind! En dat kan ik even goed aan jou vragen.", zei Alice. "Ik ben Lisa gevolgd. En wat zei dat mag niet!", zei Julia. "Och er mag zo veel niet.", zei Alice en ging naar Lisa. OOC.: Toestemming voor het godmoden! Edit James Oliver : +3
|
|
Alice Stone
Kwik
Tweedejaars Kwik
Rhune in the house!
|
Post by Alice Stone on Jan 15, 2015 16:09:45 GMT
Alice wandelde door de gangen. Ze wou eens iets uitsteken. Dat was heel leuk. Ze zag een meisje. Julia. Het meisje was heel slim, wist Alice. En eigenlijk vond Alice dat niet echt eerlijk, maar ze kon het meisje ermee pesten. Want Julia was ook een jaar jonger. En haar broer nam het bijna nooit op voor Julia. Maar Julia nam het altijd voor zichzelf op. Alice vond het altijd grappig. Kwik was zoveel beter dan Aspirant! Eigenlijk waren Kwik en Aspirant elkaars vijanden. Sloeb was eigenlijk stom. Stom, sloom en etc... Alice volgde Julia en ging met Julia naar de Zolder. Wow, Alice had nooit gedacht dat Julia dat zou doen. Maar eigenlijk wou ze ook wel weten waarom Julia het deed. Plots botste Julia tegen een doos. Alice kon haar wel voor de kop slaan. "Domme gans!", siste ze. Toen vroeg Julia wat Alice hier deed. "Niet zo hard kind! En dat kan ik even goed aan jou vragen.", antwoordde Alice. "Ik ben Lisa gevolgd. En wat zei dat mag niet!", zei Julia. "Och er mag zo veel niet.", zei Alice en ging naar Lisa. "Zeg meid wat doe jij hier?", vroeg Alice. OOC.: Wij mochten hier in posten! Edit James Oliver : +2
|
|
|
Post by Lisa Delcorpe on Jan 15, 2015 18:25:59 GMT
Lisa had zich verstopt en ze hoorde gefluister achter een paar dozen. Lisa kwam tevoorschijn en toen kwam opeens Alice naar haar toe gelopen. en ze zei "Zeg meid wat doe jij hier?" "ikke" zei Lisa "euhm oke meiden onder elkaar ik ben aan het neuzen in James zijn archief want ik vind dat hij de laatste tijd raar doet en er wordt veel geroddeld over hem dus ben ik op zoek naar de juiste informatie ma meid ik vertrouw je dus doe je mee je wil misschien ook wel interessanten informatie over James of over iemand anders weten niet en nog een reden waarom ik je vertrouw is je er niet uitziet of je iemand gaat verklikken" "dus doe je mee". Lisa pakte ondertussen het archief terug van James. OOC.: ja jullie mochten hier posten Edit James Oliver : liever geen smileys in je posts, maar toch +1
|
|
Julia Flynn
Mirri
Tweedejaars Mirri
Je m'appelle Inez
|
Post by Julia Flynn on Jan 16, 2015 15:21:37 GMT
Julia zag hoe Alice naar Lisa ging. Ze vond het doodeng hier. De zolder -waar ze niet eens mochten zijn- en dat licht dat de hele tijd eng knipperde. Het was hier ook super stoffig. Even aarzelde Julia maar ja, alleen achterblijven vond ze ook niet leuk. Dus ging Julia snel naar de meisjes. Lisa was aan het uitleggen wat ze hier deed. "Wat? Dat mag niet! Dat je naar hier komt niet en al zeker niet dat je in iemands anders dossiers neust! Trouwens wat een rare plek trouwens om dingen in op te bergen.", zei Julia. Ze vond het echt niet leuk hier! "Kom we gaan!", zei ze en was op weg naar de deur. Plots viel het licht uit en Julia slaakte een gil die door ieders trommelvliezen kon snijden. "Sorry", Fluisterde ze. Edit James Oliver : +2
|
|
Alice Stone
Kwik
Tweedejaars Kwik
Rhune in the house!
|
Post by Alice Stone on Jan 16, 2015 15:30:29 GMT
"euhm oke meiden onder elkaar ik ben aan het neuzen in James zijn archief want ik vind dat hij de laatste tijd raar doet en er wordt veel geroddeld over hem dus ben ik op zoek naar de juiste informatie maar meid ik vertrouw je dus doe je mee je wil misschien ook wel interessante informatie over James of over iemand anders weten niet en nog een reden waarom ik je vertrouw is je er niet uitziet of je iemand gaat verklikken dus doe je mee?", vroeg Lisa. "Tuurlijk doe ik mee!", zei Alice. Eindelijk eens wat leuks doen! Maar natuurlijk moest er weer eentje de boel verpesten... Julia... "Kind! Je ziet er leuk uit", Begon Alice tegen Julia. Ze zei het lief en vriendelijk. "Maar wat je zegt slaagt er nergens op.", maakte Alice haar zin af, dit deel van de zin zei ze met een raar gezicht. "Definitie zolder: plaats om spullen in op te bergen. Dus waarom geen dossiers?", vroeg ze. Terwijl Alice meekeek in het dossier van James, zei Julia dat ze weggingen. Nog voor dat Alice iets kon zeggen was Julia al vertrokken. Zuchtend keek Alice weer naar het dossier. Plots viel het licht uit en gilde Julia. "Meid! Het licht valt gewoon uit!", zei Alice en deed haar zaklamp aan. "Regel één: een echte meid/spion gaat nooit weg zonder licht!", zei Alice en hoopte dat Julia terugkwam. Edit James Oliver : +3
|
|
|
Post by Lisa Delcorpe on Jan 17, 2015 10:43:53 GMT
Lisa had uitgelegd wat ze hier deed en toen antwoorde Julia dit: "Wat? Dat mag niet! Dat je naar hier komt niet en al zeker niet dat je in iemands anders dossiers neust! Trouwens wat een rare plek trouwens om dingen in op te bergen Alice zei "Kind! Je ziet er leuk uit", Begon Alice tegen Julia. "Maar wat je zegt slaagt er nergens op.", maakte Alice haar zin af. "Definitie zolder: plaats om spullen in op te bergen. Dus waarom geen dossiers?" zei Alice tegen Julia. Lisa knikte om Alice gelijk te geven. En tuurlijk wou Alice meedoen met Lisa. Ze keken allen twee in het dossier van James Julia wou hier weg en vertrok al voor Alice en Lisa is konden zeggen. Plots viel het licht uit en gilde Julia. "sttttt , je verraad ons nog" "Meid! Het licht valt gewoon uit!", zei Alice en deed haar zaklamp aan. "Regel één: een echte meid/spion gaat nooit weg zonder licht!". Gelukkig had Alice een zaklamp mee want Lisa was haar zaklamp vergeten. Lisa vroeg aan Julia "wil je dan niet iets weten over iemand?" terwijl ze verder keek in het dossier van James. Edit James Oliver : +3
|
|
Julia Flynn
Mirri
Tweedejaars Mirri
Je m'appelle Inez
|
Post by Julia Flynn on Jan 23, 2015 16:59:38 GMT
Wat Alice zei maakte Julia niets uit. "En dan, ik zeg wat ik wil.", zei Julia. "Definitie zolder: plaats om spullen in op te bergen. Dus waarom geen dossiers?" zei Alice. Julia zag dar Lisa knikte. Oh tuurlijk, alles wat Alice zegt klopt en is goed. Gewoon omdat Alice wat opviel bij de jongens vanwege haar chille en coole look en misschien was ze ook nog knap... Oké... Julia moest toegeven dat ze ook alleen maar vriendin wou zijn met Alice omdat ze gewoon populair was en zelf wou Julia dat ook wel zijn... Maar goed. Oké! Blijkbaar mocht je ook al niet meer schrikken als het licht uit ging! "Sorry dat ik schrok.", zei ze met een lichte toets van sarcasme. "Wil je dan niet iets weten over iemand?", vroeg Lisa aan haar. "Nee, denk ik.", zei Julia. "Goh, ik weet het niet hoor! Seffens worden we betrapt!", zei ze bang. Edit James Oliver : +2
|
|
Alice Stone
Kwik
Tweedejaars Kwik
Rhune in the house!
|
Post by Alice Stone on Jan 31, 2015 15:05:07 GMT
Julia kreeg een grote mond, maar dat maakte niets uit. "Kom op meid er is niets aan de hand.", zei Alice. Lisa vroeg aan Julia of ze dan niet iets over iemand wou weten. "Nee, denk ik.", zei Julia. "Ik wil wel iets weten over een bepaald persoon.", zei Alice geheimzinnig. "Goh, ik weet het niet hoor! Seffens worden we betrapt!", zei Julia bang. "Dan moeten we zorgen dat we niet betrapt worden hè? Logisch of logisch?", vroeg Alice aan Julia en Lisa. "Maar Julia, is er dan echt niemand waar je iets over wilt te weten komen. Een bitch? Of een slome jongen?", vroeg Alice. Ze kon zich niet voorstellen dat Julia over niemand iets wou weten. "Over wie wou jij het nu weer hebben?", vroeg Alice aan Lisa. "Juist ja, ik weet het weer James.", zei Alice en keek in het dossier van James. Ze zag niets wat interessant was. Alleen dat hij een man was. "Ja, daar zijn we zelf ook al achter gekomen.", zei Alice. "Haha, OMFG als James nu eens een vrouw was en als man was verkleed haha!", spontaan kreeg Alice de slappe lach. "Haha, oké even verder kijken.", zei Alice. Ze zag zijn geboortedatum, geboorteplaats, waar dat hij woont en de namen van zijn ouders. "We vinden niets terug over James. Kom ik wil wel eens iets meer weten over de jongens! Niet die slome jongens van Sloeb, maar die andere!", zei Alice. Zij was niet echt geïnteresseerd in de jongens zelf, maar ze vond jongens gewoon leuk als vrienden. "Wisten jullie dat Robyn-Luna en Victor een koppel zijn? En dat ze echt al bijna 'het' wouden doen? Nu ja, Robyn-Luna vertelde het mij. Zij is één van mijn besties.", zei Alice. "Maar toch, ze zijn pas dertien! En dan al 'het' doen! Hopelijk doen ze het veilig! Ik wil geen zwangere vriendin hebben! Zoals die één van acteren en muziek.", zei Alice. "Ik weet niet of ik die moet geloven...", zei ze er ook nog achterna. Edit James Oliver : goeie lange post en best wel komisch +5
|
|
|
Post by Lisa Delcorpe on Feb 7, 2015 15:34:19 GMT
"Kom op meid er is niets aan de hand.", zei Alice. Lisa vroeg aan Julia of ze niet over een speciaal iemand ofzo iets wou weten. "Nee, denk ik.", zei Julia. "Ik wil wel iets weten over een bepaald persoon.", zei Alice geheimzinnig. "Over wie zij jij dan iets willen weten" zei Lisa geïnteresseerd. "Goh, ik weet het niet hoor! Seffens worden we betrapt!", zei Julia bang. "Dan moeten we zorgen dat we niet betrapt worden hè? Logisch of logisch?", vroeg Alice aan Julia en Lisa. "Ja dat is waar, kom en wees stil." zei Lisa heel overtuigend. "Maar Julia, is er dan echt niemand waar je iets over wilt te weten komen. Een bitch? Of een slome jongen?", vroeg Alice. Lisa en Alice keken nauw zoekend in het dossier van James. Ze zagen niets wat hun interessant leek, bv. dat hij Aurely zwanger had gemaakt want Lisa had zo een groot vermoeden dat dat gebeurd is. Alice zag staan dat James een man was. "Ja, daar zijn we zelf ook al achter gekomen.", zei Alice. "Haha, OMFG als James nu eens een vrouw was en als man was verkleed haha!" "Ja dat zou het zijn dan zou hij gouw al minder meisjes voor zijn les hebben." spontaan kregen Alice en Lisa de slappe lach. Ze zagen niks interessants, alleen zijn geboortedatum, geboorteplaats, waar dat hij woont en de namen van zijn ouders. "We vinden niets terug over James. Kom ik wil wel eens iets meer weten over de jongens! Niet die slome jongens van Sloeb, maar die andere!", zei Alice. "Ja, of we kunnen een geheim vinden over iemand van sloeb en hem/haar daarbij dan plagen haha." "Wisten jullie dat Robyn-Luna en Victor een koppel zijn? En dat ze echt al bijna 'het' wouden doen? Nu ja, Robyn-Luna vertelde het mij. Zij is één van mijn besties.", zei Alice. "Omg meen je het nu! Die trut Ik wou Victor hebben." zei Lisa boos. "Maar toch, ze zijn pas dertien! En dan al 'het' doen! Hopelijk doen ze het veilig! Ik wil geen zwangere vriendin hebben! Zoals die één van acteren en muziek.", zei Alice. Alice zei toen "Ik weet niet of ik die moet geloven...", zei ze er ook nog achterna. "Sorry Alice dat ik je vriendin uitmaakte." zei Lisa heel onschuldig. Ze hoopte vurig dat Robyn-Luna en Victor het niet veilig hadden gedaan en dat ze nu zwanger was, zodat Victor niet meer naar haar omkeek . Maar toen stond besefte ze dat het ook omgekeerd kan gaan, dat Victor dan juist meer naar haar gaan kijken. Lisa stopte met nadenken over dat onderwerp en begon naar een ander dossier te zoeken. Ze keek naar alle dossiers en nog een, en nog eens. Uiteindelijk pakte ze het dossier van Louise Scott. Ze sloeg het mapje open en begon te lezen: Naam: Louise Scott Geboortedatum: 16 april Leeftijd: 12 jaar Sterrenbeeld: Ram Achtergrond Familie: Annabelle Scott (moeder 35 jaar) Johan Scott (Vader 36 jaar) Evelyn Rhine (tante 33 jaar) Toen stopte ze met lezen en zei" willen jullie misschien meelezen ?" en ze keek naar Julia en Alice. Edit James Oliver : ook een goeie lange post +4
|
|
Julia Flynn
Mirri
Tweedejaars Mirri
Je m'appelle Inez
|
Post by Julia Flynn on Feb 16, 2015 14:14:56 GMT
Oké, Julia moest toegeven dat ze om de één of andere reden wel wou blijven. Het was best wel spannend en ze moest ook eens wat van haar leven maken toch? Julia luisterde gespannen naar haar vriendinnen. Lisa en Alice waren in James zijn verleden aan het neuzen. Pots kregen Lisa en Alice de slappe lach. Julia lachte mee. "Ja, jong dat zou wat zijn!", zei Alice. "We vinden niets terug over James. Kom ik wil wel eens iets meer weten over de jongens! Niet die slome jongens van Sloeb, maar die andere! Ja, of we kunnen een geheim vinden over iemand van sloeb en hem/haar daarbij dan plagen haha.", zei Alice ook nog. Nog voor Julia iets kon zeggen had Lisa de papieren van Louise vast.
"Wisten jullie dat Robyn-Luna en Victor een koppel zijn? En dat ze echt al bijna 'het' wouden doen? Nu ja, Robyn-Luna vertelde het mij. Zij is één van mijn besties.", zei Alice. "Omg meen je het nu! Die trut Ik wou Victor hebben." zei Lisa boos. "Wow, dat is wel niet goed!", zei Julia. Ze schrok van het nieuws. "Maar toch, ze zijn pas dertien! En dan al 'het' doen! Hopelijk doen ze het veilig! Ik wil geen zwangere vriendin hebben! Zoals die één van acteren en muziek.", zei Alice. "Ik weet niet of ik die moet geloven...", zei ze er ook nog achterna. "Sorry Alice dat ik je vriendin uitmaakte." zei Lisa heel onschuldig. "Ik heb Victor al eens eerder gezien, nog voor we hier op school zaten en ik ken hem. Met meisjes is hij nogal ja, jeweetwel hij is enkel geïnteresseerd in die hun ja, snappen jullie?", vroeg Julia. "En ik heb met hem gesproken twee weken terug. Hij zat in de knoop met zijn gevoelens. Hij was niet heel echt verliefd op Robyn-Luna, maar toch vond hij haar geweldig en hield hij toch van haar. Eigenlijk mocht ik dat niet zeggen...", zei Julia en keek bij de laatste zin naar haar schoenen.
|
|
Alice Stone
Kwik
Tweedejaars Kwik
Rhune in the house!
|
Post by Alice Stone on Feb 19, 2015 11:33:36 GMT
Alice keek Lisa raar aan toen ze Alices bestie Robyn-Luna een trut noemde. "Sorry hoor! Maar Robyn-Luna is nog steeds mijn vriendin!!", zei Alice een tikkeltje kwaad. Daarna verontschuldigde Lisa zich. "Maar ik heb wel nooit gezegd dat ze 'het' wel gedaan hebben he! Ik zeg alleen dat ze dat wouden doen! Alleen experimenteren kan geen kwaad he?!", Shit Alice had te veel gezegd. Ze had haar mond weer eens voorbij gepraat. Normaal was ze niet zo spraakzaam, maar toch nu... "Ik heb Victor al eens eerder gezien, nog voor we hier op school zaten en ik ken hem. Met meisjes is hij nogal ja, jeweetwel hij is enkel geïnteresseerd in die hun ja, snappen jullie?", vroeg Julia plots. "Wow, ja dat dacht ik wel.", zei Alice."En ik heb met hem gesproken twee weken terug. Hij zat in de knoop met zijn gevoelens. Hij was niet heel echt verliefd op Robyn-Luna, maar toch vond hij haar geweldig en hield hij toch van haar. Eigenlijk mocht ik dat niet zeggen...", zei Julia. "Hoe dom, niet echt verliefd zijn op haar en toch van haar houden! Da's raar.", vond Alice en zette haar stoere muts goed. Alice ging zitten.
"Leg dat dossier maar terug weg. Ik vind praten leuker.", zei Alice en klopte op de twee lege plaatsen naast haar. De zaklamp zette ze in het midden, die scheen naar boven. Lekker gezellig, vond Alice.
|
|
|
Post by Lisa Delcorpe on Feb 26, 2015 16:04:15 GMT
Alice keek Lisa raar aan toen ze Alices bestie Robyn-Luna een trut noemde. "Sorry hoor! Maar Robyn-Luna is nog steeds mijn vriendin!!", zei Alice een tikkeltje kwaad. Daarna verontschuldigde Lisa zich. "Maar ik heb wel nooit gezegd dat ze 'het' wel gedaan hebben he! Ik zeg alleen dat ze dat wouden doen! "ja dat is waar. Sorry ik liet me even gaan." Alleen experimenteren kan geen kwaad he?!", "Maar toch, experimenteren daar zijn ze nu ook nog te jong voor vind ik." zei Lisa"Ik heb Victor al eens eerder gezien, nog voor we hier op school zaten en ik ken hem. Met meisjes is hij nogal ja, jeweetwel hij is enkel
geïnteresseerd in die hun ja, snappen jullie?", vroeg Julia plots. "Wow, ja dat dacht ik wel.", zei Alice."En ik heb met hem gesproken twee weken terug. Hij zat in de knoop met zijn gevoelens. Hij was niet heel echt verliefd op Robyn-Luna, maar toch vond hij haar geweldig en hield hij toch van haar. Eigenlijk mocht ik dat niet zeggen...", zei Julia. "Hoe dom, niet echt verliefd zijn op haar en toch van haar houden! Da's raar." zei Alice. Ja dat vind ik maar raar maar ja." zei Lisa. Alice ging zitten.
"Leg dat dossier maar terug weg. Ik vind praten leuker.", zei Alice en klopte op de twee lege plaatsen naast haar. De zaklamp zette ze in het midden. Lisa zette het dossier terug netjes op zijn plaats in de oude kast en ze ging naast Alice zitten. "Ik weet een leuk idee." zei Lisa. "Laten we hier ons plekje maken, want hier komt toch nooit iemand." "We zijn hier al uren aan het babbelen en niemand heeft ons nog betrapt." zei Lisa overtuigend. "We kunnen het hier knusjes maken en kussens en dekens leggen en drinken en noem maar op." "dan kunnen we hier praten terwijl niemand ons stoort." "wat vinden jullie?" vroeg Lisa hopelijk op een positief antwoord van Alice en Julia.
"Ik heb in mijn kast op mijn kamer wel nog dekens en kussens liggen we kunnen die hier dan laten liggen." "We kunnen ook drinken en chips of iets anders hier verstoppen." zei Lisa heel enthousiast. "Dan wordt dit onze plaatst." "vinden jullie het een leuk idee?" zei Lisa.
|
|
Julia Flynn
Mirri
Tweedejaars Mirri
Je m'appelle Inez
|
Post by Julia Flynn on Mar 24, 2015 15:01:50 GMT
Julia luisterde niet naar de kleine discussie tussen Alice en Lisa, maar zuchtte. "Hou op alsjeblieft en ga niets zeggen tegen iemand over wat ik zei! Erewoord?", vroeg Julia. Plots zei Alice dat Lisa Louises dingen moest terugleggen en dat ze konden praten. "Praten is ook leuker", zei Julia en ging zitten naast Alice. Ineens had Lisa een idee. "Laten we hier ons plekje maken, want hier komt toch nooit iemand." "We zijn hier al uren aan het babbelen en niemand heeft ons nog betrapt." zei Lisa. "Hm, dat is wel een leuk en zo, maar weet je zeker dat hier niemand komt? Nu ja, sommigen van mijn afdeling komen hier niet en die van Sloeb ook niet. Maar die anderen. Ik weet het niet. ofwel moeten we gewoon mondje dicht doen.", zei Julia. Lisa was zo enthousiast bezig dat Julia een glimlach op haar gezicht kreeg. "Oké.", zei ze.
OOC.: Uitgeschreven
|
|