|
Post by Aurely Hamilton on Oct 20, 2014 14:44:30 GMT
"Dan moet ik les geven.", zei James kortaf. Aurely keek gekwetst, ze kon de afspraak verzetten als hij dat wilde. Aurely keek naar haar bord en zei niks. "Ik wil wel weten wat het gaat worden hoor!", zei James. Aurely keek hem recht in de ogen, ja natuurlijk zij ook hoor! "James ik wil ook wel weten wat het wordt, het is niet alleen een verandering voor jouw ook voor mij. Ik zal de afspraak verzetten,"
Aurely pakte haar gsm en tikte haar agenda open, "wanneer kun je?" vroeg ze dan maar. Want ze wilde graag die afspraak op punt hebben, haar gynaecoloog was echt wel een goeie. Ze was ook heel aardig en zorgzaam, ja het was een vrouw. Dat had Aurely het liefste, Lisanne zo noemde ze. Een heel toffe vrouw, Aurely had bewust gekozen om geen goede vriendinnen te worden met haar dokter. Want dan werd het vaak ongemakkelijk en dat was niet leuk. Lisanne zou best begrijpen als ze de afspraak zou opschuiven, Lisanne maakte ook echt wel plaats voor haar en dat was zo tof aan haar. Ze maakte plaats voor vaste mensen.
|
|
|
Post by James Oliver on Oct 21, 2014 17:25:14 GMT
"James ik wil ook wel weten wat het wordt, het is niet alleen een verandering voor jou ook voor mij. Ik zal de afspraak verzetten," Zei Aurely. Oh ging ze ineens lief doen en de afspraak verzetten?! James zag dat Aurely haar gsm nam en haar agenda opende. James deed het zelfde. Hij naam zijn IPhone en deed ook zijn agenda open. "Ik kan op woensdag namiddag en in het weekend.", zei James. Voor de rest als hij vrij had verbeterde hij taken en toetsen en moest hij taken en toetsen opstellen en dat was een heel werkje. "Oh ja en vrijdag. En dinsdag na twee uur.", zei James. Zo nu moest Aurely haar agenda maar vergelijken.
Hij was niet boos of zo hoor. Maar gewoon wat gefrustreerd door de omstandigheden. Het ging allemaal heel snel. En hij wist dat het wel een grote aanpassing ging zijn maar ja. Ze hadden maar moeten opletten met toen na het openingsfeest. James had het erna pas beseft en had niet gedacht dat er al direct en kind van zou komen. Maar goed. James keek naar Aurely. Waarschijnlijk dacht Aurely nu dat hij kwaad op haar was. Maar dat was niet! Hij besefte dat hij het moest zeggen.
"Aurely...", Begon James. "Ik ben niet boos of zo hoor, maar begrijp het voor mij is het een hele aanpassing! Ik heb nog nooit van dichtbij een baby of kleuter of wat dan ook gezien. Er gaan echt zoveel dingen veranderen bij mij en ik waarschijnlijk ook voor jou.", zei James. Dat laatste sprong hem ineens te binnen omdat hij even een beetje egoïstisch bezig was.
|
|
|
Post by Aurely Hamilton on Oct 21, 2014 18:40:23 GMT
James pakte ook zijne gsm erbij en bladerde in zijn agenda, "Ik kan op woensdag namiddag en in het weekend.", woensdag? Aurely kende het lessenrooster van de eerste jaars goed en ze wist dat de eerste twee uren na de middag sport gaf aan hun. Ze kon woensdag namiddag toch niet, ze had "Oh ja en vrijdag. En dinsdag na twee uur.", zei James. Dan kon ze wel! "Vrijdag kan ik ook, ik stuur haar wel een sms." Ze opende hangouts en zocht naar Lisanne,
Hoi Lisanne,
ik had gezegd dat de vader waarschijnlijk niet zo meekomen. Maar nu wilt hij toch mee gaan, dus kan ik de afspraak verzetten naar vrijdag? Ik weet dat ik moeilijk doe dus zeg maar wanneer je kunt, we zullen ons wel aanpassen.
Groetjes Aur.
Ze verstuurde de sms en wachtte op antwoord. "Aurely...", Begon James. "Ik ben niet boos of zo hoor, maar begrijp het voor mij is het een hele aanpassing! Ik heb nog nooit van dichtbij een baby of kleuter of wat dan ook gezien. Er gaan echt zoveel dingen veranderen bij mij en ik waarschijnlijk ook voor jou.", zei James. Aurely had bij het begin van zijn zin zuur gekeken maar op het einde keek ze hem bedachtzaam aan. Eindelijk begreep hij het. "Ik ben ook niet boos, maar ik was geërgerd omdat je geen rekening hield met wat ik er van vind. Denk je echt dat ik het zo makkelijk vind? Het is mijn lichaam dat gaat veranderen niet jouw hé." Zei ze een beetje nors. Ze voelde haar gsm trillen in haar handen en keek naar de sms wat ze gekregen had van Lisanne.
Oh Aurely tuurlijk gaat dat voor mij, vrijdag ik heb even gekeken in mijn agenda 's ochtends zit ik vol. Maar voor de middag gaat wel nog, 11 uur? Lis.
"Lisanne heeft nog plaats vrijdag om 11 uur gaat dat voor je?"
|
|
|
Post by James Oliver on Oct 22, 2014 17:46:36 GMT
"Vrijdag kan ik ook, ik stuur haar wel een sms.", zei Aurely en stuurde ene sms. "Ik ben ook niet boos, maar ik was geërgerd omdat je geen rekening hield met wat ik er van vind. Denk je echt dat ik het zo makkelijk vind? Het is mijn lichaam dat gaat veranderen niet jouw hé.", zei Aurely nog. "Sorry," Zei James. James at zijn laatste scampi op en keek even op zijn gsm. Hij had een bericht van nicht: Heyy James! Alles goed? Zijn de leerlingen niet ambetant? Heb je al lang niet meer gehoord! Vertel snel hoe het met je gaat x, Rosalie
James lachte. Zijn allerliefste en enigste nicht die hij had. hij stuurde een sms terug: Heyy Roos!, Met mij gaat alles goed. Ik ben goed gestart met les geven en de leerlingen zijn niet ambetant hoor! Ik hoop dat ook alles goed met jou gaat? groetjes, James x
James keek even naar Aurely. "Lisanne heeft nog plaats vrijdag om 11 uur gaat dat voor je?", zei Aurely. "Ja is goed.", zei James. Zijn gsm biebte weer. Met mij gaat ook alles pico bello maar ik mis je wel fel hoor! x En gelukkig dat je les geven zo leuk vind! Het past echt bij je! xx, Rosalie
Half lachend legde James zijn gsm op tafel. "Ik ga even naar het toilet.", zei James. En hij vertrok. OOC.: En nu moet Aurely jaloers zijn! En zijn gsm checken!
|
|
|
Post by Aurely Hamilton on Nov 4, 2014 15:45:01 GMT
James bood zijn excuses aan, Aurley zuchtte wat maakte het nou uit? Tes nood deed ze het alleen, Alyanne had het ook gekund waarom zij niet. Hij keek op zijn gsm, het was duidelijk dat hij een sms stuurde, Aurely trok het zich niet aan en at verder. Hij had gezegd dat hij kon dan dus ook Aurely stuurde een sms naar Lisanne dat het goed was.
James gsm biebte weer, James lachte en zei dat hij naar de wc ging. Aurely was geen jaloers type, maar ze kon het niet laten om nieuwsgierig/jaloers te zijn. Ze waren bezig over een kind van hun in haar lichaam en hij vond het belangrijker met iemand te smsen. Aurely hield zich in ze ging niet kijken, wat dacht ze wel?!
James en Aurely bestelde al snel hun hoofdgerecht en daarna het dessert, er werd gezwegen over de baby. Niet dat er veel over te zeggen viel. Aurely stak een lepeltje vanille ijs in haar mond, "Hé James, het is vroeg inderdaad maar als het een jongen is wat voor naam kiezen we dan en voor meisje?"
OOC: ik ga wat door, dit moet uitgeschreven worden.
|
|
|
Post by James Oliver on Nov 4, 2014 15:59:41 GMT
James kwam terug van het toilet. En ging naar hun tafeltje. Hij zette zich achterover en keek om zich heen. De ober kwam en ze bestelde hun hoofdgerecht en hun dessert. Het hoofdgerecht was echt veel te veel naar James goesting. Hij at maar de helft op. Hij moest het toch zelf betalen, dus waarom zou hij niet stoppen?!
Het dessert was ook weer te veel van het goede. Hij kreeg een hele kom met witte, bruine en zwarte chocomousse. Hij at weer niet alles op. Het was echt veel te veel. Toen begon Aurely te spreken. "Hé James, het is vroeg inderdaad maar als het een jongen is wat voor naam kiezen we dan en voor meisje?", vroeg Aurely. Wat?! Moest dat kind dan een naam hebben?! Ja, James hij of zij moet een naam hebben. "Oh maar het wordt een jongen daar ben ik reuze zeker van!", zei James grijzend maar zelfverzekerd! "En dan wil ik de naam Mikael!", zei James en keek van die naam is toch perfect?! Het wordt zo hoor!", zei James.
OOC.: Ja, seffens uitschrijven!
|
|
|
Post by Aurely Hamilton on Nov 5, 2014 19:31:31 GMT
Aurely had genoeg gegeten, het was allemaal teveel van het goede, heel lekker maar teveel gewoon weg te veel. Ze zuchtte, James dacht dat het een jongen ging worden. Natuurlijk mannen! Mikael? Ze had nog nooit van die naam gehoord, hij klonk mooi en scherp in de mond.
"Oké maar stel dat het een meisje is dan wil ik April. Dat is een prachtige meisjes naam."
OOC: ik weet het te kort maar ja
|
|
|
Post by James Oliver on Nov 7, 2014 16:23:45 GMT
"Oké maar stel dat het een meisje is dan wil ik April. Dat is een prachtige meisjes naam.", zei Aurely. Wat? April? Toch niet naar een maand?! Kom zeg! "Meen je het? Toch niet naar een maand?", vroeg James. Hij vond het echt maar niets.
Na een tijdje besefte hij dat hij toch wel wat grof was geweest. "Euhm, sorry ik had niet zo moeten reageren.", zei hij. Hij telde even en kwam uit op mei. "Eigenlijk ga je toch bevallen in mei?", vroeg hij. Het was raar.
Hij keek op zijn horloge en zag dat het toch al laat was. Hij ging betalen en ging Aurely halen. "Kom ga je mee?", vroeg James en nam haar hand al vast. Toen ze bij de uitgang kwamen deed gaf de ober de jassen aan.
Samen wandelde ze naar hun kantoor. Toen namen ze afscheid. Hij zei enkel 'dag', geen kus meer want James begon te twijfelen over zijn 'relatie'. Eigenlijk was hij niet echt verliefd op haar. Hij ja, hij wist het niet goed.
OOC.: Uitgeschreven
|
|