Milena Willow
Aspirant
Eerstejaars Aspirant
Naam: Marijn
|
Post by Milena Willow on Mar 11, 2015 19:00:16 GMT
"Ja mam, ik zal mijn best doen op school! En ja pap, ik zal jullie schrijven. We zien elkaar vast weer snel!" Milena keek haar lieve ouders aan. Ze wist dat ze het heel erg moeilijk vonden om afscheid van haar te nemen. Ze voelden zich schuldig dat ze weg moesten gaan en dat zij helemaal alleen naar een of ander internaat moest. Milena zelf vond het ook lastig, maar ze was iemand vol zelfvertrouwen en moed en ze had snel geaccepteerd dat het niet anders kon.
Deze laatste middag met haar ouders was ze Londen ingegaan om nog de laatste inkopen voor haar en haar ouders te doen. Voor haar ouders voornamelijk benodigdheden op de boot, zoals eten, touw en zeep. Zij had nieuwe dansschoenen gekregen en ze had een aantal nieuwe joggingbroeken en shirts gekocht. Ook had ze fotolijstjes gekocht om daar foto's in te doen van haar ouders en haar vriendinnen van thuis. Milena hield van foto's, op haar oude kamer had ze een hele verzameling. Vooral van de musical waar ze in had gespeeld. Deze nam ze natuurlijk allemaal mee naar Tiptiens.
Haar moeder gaf haar een knuffel en Milena zag dat er een traan over haar wang rolde. "Toe nou mam, ik ben heus groot genoeg om voor mijzelf te zorgen. Ik weet zeker dat jullie op de boot een geweldige tijd gaan hebben, en ik vast ook op Tiptiens." Dit zei Milena vooral om zichzelf moed in te praten, want misschien kwam ze zeker over, maar dit was ze totaal niet op het moment. Haar vader glimlachte naar haar en omhelsde haar. "Ik ga je missen pap. Veel plezier op de boot..." Milena was blij dat ze niet met haar ouders mee hoefde, want zij was liever omringd door veel mensen. Ze wilde zoveel mogelijk uit het leven halen.
Haar ouders lieten haar los. "Dag dan! Tot ziens!" Nu was ze alleen. Dit voelde heel erg raar. Alsof haar ouders zo opeens weer om de hoek zouden lopen en dan 'gefopt' zouden roepen. Ze zou in Londen overnachten tot ze naar school zou gaan. Opeens kwam het besef binnen dat ze kon doen wat ze wilde. Haar ouders zouden haar nu niet op de vingers tikken. Ze was vrij. Milena liep de winkelstraat in en ging de eerste de beste Subways in. Heerlijk al die verse broodjes! Ze bestelde een volkoren broodje met sla, tomaat en mozzarella. Daarna liep ze de heerlijke zomerzon weer in, regelrecht op het park af.
Milena plofte neer in het gras bij een klein meertje. Het park was druk, maar hier bij het water viel het wel mee. Ze leunde tegen een boom aan en genoot van haar overheerlijke broodje in de zon.
|
|
|
Post by Juliette Lewis on Mar 13, 2015 16:31:17 GMT
Met wind in haar haren genoot Juliette van de zon en haar paard. Met gemak reed Jewel het parcours. Hij sprong over een muurtje, een beekje, balken en een struikje. De balken kwamen vaak terug en Juliette kon al over een meter springen. Dat vond ze best goed, omdat ze klein was voor haar leeftijd en ze ook het kleinste paard had. In tegenstelling tot haar broer. Die sprong met een groot paard over de tachtig centimeter. Dus zij kon het beste rijden. Waarschijnlijk zat haar broer Ethan ergens iets te lezen. Dat deed hij wel vaker. Lezen vond Juliette niet zo leuk, want ze had dyslexie. En dan was dat extra moeilijk. Na een half uurtje gesprongen te hebben, gleed ze soepel van haar paard af en ging met hem naar de stal. "Vandaag heb je flink gewerkt Jewel! Ik zal je een extra massagebeurt geven!", fluisterde Juliette in Jewels oor. Hij begon met zijn hoofd te knikken van 'ja'. Eerst ging ze met de roskam. Met een roskam moest je rondjes maken, zo kwam al het vuil los.
Dan volgde de gewone borstel om de restjes weg te doen. Haar paard was een schimmel. Een helder wit paard, dat glom in de zon als een juweeltje. Vandaar de naam Jewel. Nu volgde de klittenspray en de manen kam. Tot slot kreeg Jewel een lekker appeltje. Zo nu ging ze even andere schoenen aandoen en haar gezicht wassen. Onderweg zag ze haar broer. "Ga je mee naar het park?", vroeg ze. Hij knikte. Samen wandelden ze met een ijsje naar het park. Daar zat al een meisje. Haar broer ging er op af. Juliette kreeg het benauwd. Moest ze nu bij haar zitten? Ze kende haar niet eens. Haar broer was misschien socialer dan haar? Dan moest zij alleen maar toekijken bij het gesprekje!
|
|
|
Post by Ethan Lewis on Mar 24, 2015 15:12:13 GMT
Ethan zijn ouders hadden een beroemde manege. Ethan nam zat op zijn kamer met zijn iPod in zijn oren hij besloot maar om naar Bliksem zijn paard te gaan. Bliksem was een van de snelste paarden op hun manege. Ethan liep naar onder en ging naar de stal van Bliksem. Ethan stond bij allen andere paarden want Ethan hield van paarden. Hij wandelde de stallen binnen en gaf Bliksem een appel. Ethan gaf zijn paard alleen maar gezonde dingen, want Ethan wou dat zijn paard sterk en gezond bleef. Ethan had een goede band met zijn paard en had wel een beetje moeite dat zijn paard niet mee kon naar Tiptiens. "Blijf gezond en sterk mijn maatje ze
zullen goed voor je zorgen" zei Ethan. Ethan besloot daarna om eens op de site van Tiptiens te surfen. Terwijl hij naar zijn kamer liep om zijn laptop te pakken kwam hij zijn zus tegen "Ga je mee naar het park?", vroeg ze. Ethan knikte. Samen wandelden ze met een ijsje naar het park Ethan had een chocolade ijsjes dat was zijn lievelingsijs. Daar zat al een meisje onder een boom die voor schaduw zorgde met zo een warmte . Ethan ging er op af om een gesprek te voeren . Ethan wist dat zijn zus niet zo sociaal was dus zou hij wel een gesprek voeren "Hey, hoe smaakt het broodje ?" zei Ethan toen hij naast haar ging zitten. "Wat brengt jou hier naar het park ?" zei Ethan vrolijk.
|
|
Milena Willow
Aspirant
Eerstejaars Aspirant
|
Post by Milena Willow on Mar 24, 2015 20:18:04 GMT
Al snel hoorde Milena een stem. Er was een jongen die haar rust kwam verstoren. "Mijn broodje smaakt goed. Hoezo?" Als de jongen vervelend ging doen, had Milena sowieso een weerwoord dus was ze niet bang om op hem te reageren. Ze had wel vaker meegemaakt dat er mensen naar haar toe kwamen omdat ze haar herkenden van de musical waarin ze had gespeeld. Hij ging naast haar zitten. Milena trok één wenkbrauw op met een vragende blik. Wat dacht hij wel niet? Die jongen was echt niet bang! Hij keek vrolijk en vroeg haar waarom ze in het park was. Zou hij haar herkennen? Was dit een fan, of gewoon een aardige jongen? "Wat gaat jou dat aan?" Vroeg ze brutaal maar wel met een glimlach om haar mond. Haar moeder zou haar nu toch niet op de vingers tikken dat ze te brutaal was. "Waarschijnlijk is het wel duidelijk waarom ik hier ben," ze wees op haar broodje dat bijna op was, "ik wilde eten."
Milena vroeg zich af of de jongen alleen was. Ze wantrouwde hem een beetje. Wie liep er nou zomaar op iemand af, en ging er dan ook gewoon nog naast zitten? Ze wist dat haar moeder ook zo was. Haar moeder wilde met iedereen van de wereld vrienden zijn. Zo had ze haar vader ook leren kennen. Daar was op zich helemaal niets mis mee! Milena keek achterom en zag daar een meisje, ze leek op de jongen die nu naast haar zat. Zouden ze familie zijn? Broer en zus? Ze leken ongeveer even oud. Milena begon nieuwsgierig te worden naar wie de jongen was die naast haar zat!
"Zo, ik heb antwoord gegeven. Nu ben jij aan de beurt! Wie ben je? Waarom ben je zou brutaal dat je zomaar naast me komt zitten? En waarom ben jij in het park?" Ze zei het met een grote glimlach, het was totaal niet gemeen bedoeld. "Oja, beetje rare vraag misschien, maar is dat meisje dat achter ons staat én naar ons staat te kijken familie van je?" Milena lachte, ze was het afscheid van haar ouders alweer helemaal vergeten!
|
|
|
Post by Ethan Lewis on Mar 25, 2015 17:49:25 GMT
Het meisje antwoorde op zijn vragen maar een beetje brutaal. Ethan besloot dus het vriendelijk te houden. Hij zag ook dat het meisje hem voor geen cent ging vertrouwen. Ethan dacht dat het meisje opeens nieuwsgierig werd want ze begon ook vragen te stellen. "Wie ben je?" zei het meisje, "owh hallo ik ben Ethan aangenaam kennis te maken uuuhm hoe noem jij?"" Waarom ben je zou brutaal dat je zomaar naast me komt zitten?" "als je wilt kan ik ook recht staan en weg gaan als je dat liever hebt" En waarom ben jij in het park?" en ze zei "Oja, beetje rare vraag
misschien, maar is dat meisje dat achter ons staat én naar ons staat te kijken familie van je?" "jep dat is famillie van mij het is mijn zus ze wou een eindje wandelen in het park, maar ze is niet zo sociaal als mij ." Nu Ethan al haar vragen had beantwoord wou hij er ook wel terug een paar vragen. "Ik heb nu op jouw antwoorden geantwoord mag ik terug er een paar stellen?" zei hij. "Dit is misschien een rare vraag maar ga jij toevallig naar een internaat genaamd uhm wacht hé hoe noemt het nu ook alweer, iets met Tip ofzo" zei Ethan al nadenkend over hoe het internaat noemde ook alweer.
OOC.: srry dat jullie zo lang moesten wachten en srry voor deze korte post
|
|
|
Post by Juliette Lewis on Mar 26, 2015 19:20:51 GMT
Juliette volgde het gesprek tussen haar broer en het meisje. Haar broer vroeg wat en het meisje antwoordde hondsbrutaal! Pff, en dan zei ze nog dat Ethan brutaal was. Pff, stom kind vond Juliette al direct. Ze naast Ethan staan. "Ja, ik ben zijn zus. Juliette.", zei Juliette kortaf. Want dat stom kind vroeg zonder dat Juliette erbij stond al of zij familie was.
Ze was niet van plan om veel te gaan zeggen. Dat meisje was echt wel hondsbrutaal. "Dit is misschien een rare vraag maar ga jij toevallig naar een internaat genaamd uhm wacht hé hoe noemt het nu ook alweer, iets met Tip ofzo" zei Ethan. "TipTiens.", zei Juliette behulpzaam. Ze wist dat haar broer niet zo goed was in namen onthouden.
OOC.: Birgit, maak ja ook ff een kk aan met Ethan? Lijkt me makkelijker
|
|
Milena Willow
Aspirant
Eerstejaars Aspirant
|
Post by Milena Willow on Mar 31, 2015 15:53:59 GMT
De jongen heette Ethan en inderdaad was het meisje achter hen familie. Dat had Milena dus goed gegokt. Hij was best aardig en Milena voelde zich al meer op haar gemak. Tot opeens zijn zus naar hen toe kwam. Ze stelde zich kortaf voor en Milena schrok een beetje. Dat was onbeleefd! Misschien had ze een slechte dag, of voelde ze zich achtergesteld omdat haar broer haar 'minder sociaal' had genoemd. Gedoe met broers of zussen had ze gelukkig niet, maar toch zou ze het leuk vinden om meer familie te hebben. "Aangenaam kennis te maken, ik ben Milena." Zei Milena met een glimlach op haar gezicht, ze had geen zin in ruzie.
Ze had het idee dat ze twee kinderen haar te brutaal vonden. Maar het was toch ook gewoon een beetje vreemd om random op iemand af te stappen, er naast te gaan zitten en te doen alsof ze elkaar al jaren kenden? Milena vond van wel, al waardeerde ze de lef in de jongen wel. Dit was gewoon pure zelfverdediging! Het zat in haar, en ook in haar ouders, om zichzelf met woorden te verdedigen tegen de buitenwereld. Dat hoorde toch bij het leven?
Nu kwam Ethan met een vraag. Of zij op TipTiens zat. Daar ging ze dit jaar voor het eerst heen?! Hoezo vroeg hij dat aan haar? Hoe wist hij dat van haar? Er waren duizenden kinderen op de wereld, en hij vroeg het juist aan dit ene meisje? "Ja, het komende jaar wordt mijn eerste schooljaar daar. Wat toevallig? Jullie ook?" Ze keek Juliette ook aan, Milena vroeg zich af of het meisje haar aardig vond. Milena deed in elk geval haar best om aardig te doen.
|
|
|
Post by Ethan Lewis on Apr 5, 2015 15:23:38 GMT
Ethan wist dat haar zus aan het mee volgen was met hun gesprek maar hij had niet verwacht dat ze iets zou zeggen. "Ja, ik ben zijn zus, Juliette." Ethan vond het wel leuk dat haar zus iets socialer was geworden. Ethan vroeg aan het meisje of zij ook naar hij wist de naam niet meer. Hij is nooit goed geweest in namen te onthouden en zo te zien wist zijn zus dat ook."TipTiens.", zei Juliette behulpzaam. Ethan zag ook dat het meisje schrok toen zijn zus zich kortaf voorstelde. Ethan vond het niet meer als normaal dat zijn zus zo deed, het meisje was dan ook de rest van hun gesprek niet heel beleefd geweest dus waarom moest zijn zus dat wel doen.
"Aangenaam kennis te maken, ik ben Milena." Zei Milena met een glimlach op haar gezicht. Ethan verschrok zich toen het meisje genaamd Milena gelijk ze haar zojuist had voorgesteld heel aardig begon te doen. Hij snapte dat Milena met een nieuwe start wou beginnen. "Hoi, ik ben Ethan." zei Ethan vriendelijk. Hij wachtte af tot Milena op zijn vraag antwoordde die hij al een tijdje geleden had gesteld. "Ja, het komende jaar wordt mijn eerste schooljaar daar. Wat toevallig? Jullie ook?" Ze keek Juliette ook aan. "Oooh leuk, ja wij ook. nu ja je vraagt je waarschijnlijk of waarom ik dat aan jou vraag ! Nou ik vind dat je op een danstype lijkt en ik heb ze gelezen dat ze daar dans geven
op het internaat. En nou ja dit is ook een van de dichtste internaten." zei Ethan vriendelijk op Milena die heel raar keek toen hij die vraag stelde. "Heb je dan misschien zin om samen met ons er naar toe te gaan dan ben je niet alleen?" " je mag het verzoek ook afwijzen." zei hij er nog snel achter.
|
|
|
Post by Juliette Lewis on Apr 13, 2015 16:57:10 GMT
Het meisje noemde Milena. Best een mooie naam, vond Juliette. Maar ze zei het niet. Ook Ethan stelde zich voor. Zo nu kende Juliette toch al de naam van het meisje. Hopelijk was het gesprek hier snel afgelopen. Ze vond dit maar niets. Mensen die een slechte eerste indruk op haar maakten die moesten zorgen dat ze terug vriendelijk waren en haar vertrouwen wonnen, want dat was nu ver te zoeken. Oké, misschien had ze zich te kortaf voorgesteld... De norse blik van Juliette maakte nu plaats voor een mooie glimlach.
Ondertussen ging het gesprek over TipTiens. Blijkbaar ging Milena er ook naar toe. "Mooi zo!", zei Juliette vrolijk. "Heb je dan misschien zin om samen met ons er naar toe te gaan dan ben je niet alleen?", zei Ethan. " je mag het verzoek ook afwijzen.", voegde hij er nog aan toe. Wat?! Moest dat nu echt? Het meisje aardig vinden was al een hele stap. Milena dan ook nog eens meevragen? No way! Dat niet meer! Ze moest nog wat aan het idee wennen.
|
|
Milena Willow
Aspirant
Eerstejaars Aspirant
|
Post by Milena Willow on May 9, 2015 17:50:43 GMT
Ethan vond haar een 'danstype' en dat vond Milena wel grappig om te horen. Dat klopte helemaal! Hoe zag hij dat aan haar? Was het dan zo opvallend? Dat vond ze leuk, ze hield ervan om beroemd te zijn. Had hij haar zien spelen en was hij één van haar fans? Ze had geen idee maar ze vond de jongen steeds aardiger.
Hij stelde voor om samen naar Tiptiens te gaan. Milena haalde haar schouders op. "Best." Het maakte haar echt helemaal niets uit of ze alleen ging of niet. Ze was nooit lang alleen. Vrienden maken vond ze totaal niet moeilijk en zonder vrienden vond ze eigenlijk ook niet zo'n groot probleem. Ze hield er eerlijk gezegd niet zo van om aan afspraken vast te zitten want dan kon ze haar eigen gang niet gaan. Maar dit was maar voor een keertje en dat was niet erg.
"Wonen jullie in Londen?" Vroeg ze. "Ik niet, daarom overnacht ik hier tot we gaan in een hotel." Milena keek rond. Ze vond Londen zeker een mooie stad. Lekker groot!
|
|