|
Post by Georges Roberts on Oct 8, 2014 14:24:48 GMT
Mededelingen & Uitdagingen: Voorspellend Rekenen, les 1 (2014-2015)
In dit topic komen alle Mededelingen en Uitleg te staan over het vak Voorspellend Rekenen.
De regels en uitdagingen komen hier ook in te staan.
Ook de feitjes over Georges komen hier te staan.
Ook de datum en het tijdstip van de lessen komen hier te staan!
Het zelfde geld voor het overige huiswerk.
Dus kom hier maar regelmatig kijken!!!
|
|
|
Post by Georges Roberts on Oct 8, 2014 14:25:19 GMT
Regels (OOC):
-Eén uitdaging per post! (je mag dus meerder uitdagingen doen, maar 1 per post!) -Schrijf van onder aan je post (OOC) welke uitdaging je gedaan hebt. -Indien de uitdaging een woord of zin was gelieve het dik te drukken. -Opdrachten en woorden worden gebruikt in een goede context. (Anders kan ik hier voor geen punten geven!) -Godmodden in opdrachten of in de lessen mag alleen als de desbetreffende persoon toestemming heeft gegeven.
- Zoveel mogelijk posten is de opdracht maar geef andere ook de kans! - Niet iedereen is even goed in wiskunde, wees dan ook realistisch. - Heb je een leuk idee voor nieuwe lessen. Hou je niet in om even een pb te sturen! Ik ben altijd in de stemming voor leuke opdrachten en acties!
Huiswerk:
-Het huiswerk kan IC volbracht worden, maar hoeft niet OOC. (mag natuurlijk wel)
Uitdagingen:
Per uitdaging (woorden / zinnen) krijg je 2 punten.
Per opdracht krijg je 3 punten.
Hou er rekening mee dat je straf kan riskeren.
Natuurlijk kun je ook extra punten verdienen door origineel te zijn.
Breng me aan het lachen of ontroer me, dan zijn die extra punten er snel bij!
De uitdagingen voor extra punten vind je in dit topic.
Tussen posten zijn niet verplicht.
|
|
|
Post by Georges Roberts on Oct 8, 2014 14:25:36 GMT
Regels (IC):
-Je bent steeds beleefd en lacht NIEMAND uit. Ook de leraar NIET! -Je hebt altijd je spullen mee en je vergeet niets (Je hebt nodig: pennen etui met de benodigheden: genoeg pennen, verschillende markeerstiften, kladbladen, je cursus en je laptop de school werkt met laptops!!!) -Je bent op tijd. (als de les begint gaat de deur dicht en moet je aankloppen en moet één maal nablijven) -Je levert op het begin van de les je GSM in. Als we hem nodig hebben tijdens de les zal Georges je hem geven. -Je toont respect tegenover de leraar en medeleerlingen. -Je behandeld je papieren met respect (dat betekend geen ezelsoren en je kribbelt niet in je cursus!)
|
|
|
Post by Georges Roberts on Oct 8, 2014 14:25:57 GMT
Kleine Feitjes: -Georges heeft een hekel aan arrogante kinderen. -Hij kan eens lachen, maar dat is alleen als er iemand is die een goede grap op een juiste manier maakt. -Georges houdt niet van mensen die geen huiswerk hebben gemaakt. -Hij is heel streng!!! -Niemand fluistert in de les tegen een andere leerling, want daar houdt Georges niet van en hij wilt dat je papier onderhouden zijn!
|
|
|
Post by Georges Roberts on Oct 8, 2014 14:32:31 GMT
Zinnen en Opdrachten voor in de les Voorspellend Rekenen.
Zinnen: -Jeez, ik haat wiskunde! -OMG, deze leraar is zooooo eng!!! -Ik hoop dat deze les snel gedaan zal zijn!! -Ik ruik iets, zou hij zich wel hebben gewassen? -Wiskunde het leukste vak en nog meer wiskunde I love it!!!
Opdrachten: -Maak een compliment over wiskunde. -Maak een post met precies tweehonderd woorden. -Begin een gesprekje met je buurman/vrouw. (Hoe origineler hoe beter! en hoe meer punten!) -Begin een liedje te zingen in de klas. -Klaag over het feit dat je wiskunde echt niet snapt!
|
|