|
Post by Georges Roberts on Oct 14, 2014 14:09:59 GMT
Georges was niet zenuwachtig. Nee in tegen deel hij was rustig en wachtte geduldig op zijn leerlingen. Op de tafels lagen handboeken en een werkboek. In het handboek stond het Rune Alfabet. Hij hoorde kabaal. "Ja, kom maar binnen en kies een plaats!", zei Georges. "Goede dag allemaal ga maar zitten.", zei Georges. "Wat jullie voor jullie zien moeten jullie elke les bij hebben! En je werkboek moet mooi in een map zitten. We zullen de klasafspraken ook even overlopen.", zei Georges en hij liet de leerlingen één voor één een afspraak lezen. Het was veel waar ze zich aan moesten houden maar ja, een fijne klas die luisterden was een heel jaar een toffe klas. Hij begon met de gene die voor hem zat. En zo ging hij verder. Tot hij aan Mila kwam. Die las niet. "Mila wil je de meisjes nu al aftrek bezorgen?! Ik dacht het niet en ik denk dat je ook geen zin hebt in nablijven op de eerste week!", zei Georges kwaad.
Zijn dochter was niet te min! Hij zette het Smartboard aan en je zag het Rune Alfabet. "Kan iemand mij zeggen wat je hier ziet?", vroeg Georges.
OOC.: Doe snel een uitdaging of een zin! En toestemming om Mila te godmoden!
|
|
|
Post by Louise Scott on Oct 15, 2014 14:47:46 GMT
Louise was op weg naar Oude Runen. Ze zuchtte al wéér de enge man! Ze stapte de klas binnen en koos weer een plaatsje nu in het midden. "Goede dag allemaal ga maar zitten. Wat jullie voor jullie zien moeten jullie elke les bij hebben! En je werkboek moet mooi in een map zitten. We zullen de klasafspraken ook even overlopen.", zei meneer Roberts. Braaf las Louise een regel. Toen meneer Roberts bij Mila kwam zei die niets. "Mila wil je de meisjes nu al aftrek bezorgen?! Ik dacht het niet en ik denk dat je ook geen zin hebt in nablijven op de eerste week!", zei meneer Roberts. Louise keek naar Mila. Het was toch een stom kind in de lessen meneer Roberts.
Toen meneer Roberts het Smartboard aanzette vroeg hij wat ze zagen. Snel stak Louise haar hand om hoog. Ze wist dat dat het Runen Alfabet was. Ze had ook al in haar boeken gekeken en het alfabet zitten blokken zodat ze toch al wist hoe en wat.
Edit: +2
|
|
Kellan Fox
Aspirant
Eerstejaars Aspirant
Ik ben Ellen (want niemand kent mijn naam blijkbaar :P )
|
Post by Kellan Fox on Oct 15, 2014 16:59:08 GMT
Kellan was als laatste de klas in gegaan maar had toch snel een plaatsje gekozen achteraan. "Psst Victor!!! Kom hier zitten!", riep Kellan. Hij haalde zijn spullen uit zijn tas en lachte geniepig. Meneer Roberts gaf uitleg over van alles en nog wat. Hij stopte een kauwgom in zijn mond. En kauwde er openlijk mee. Ze moesten allemaal braaf iets lezen. Mila las niet. Haha, wat was dat kind toch geweldig!!! Zelf las hij binnensmonds een regel. Toen Roberts vroeg wat er op het bord stond lachte Kellan luid. "Jezus man! Geschiedenis is saai! Het rare alfabet is saai! Oude Runen het saaist!!! Waarom in godsnaam leren wij dit?! Ik wist niet dat we hier Chinees kregen.", zei Kellan en kreeg de slappe lach. Hij hoopte dat Victor er nog een schepje bovenop deed! Dan werd het lachen. En konden ze die stomme Roberts een lesje leren en hem eens flink op de proef stellen! OOC.: Zin: Geschiedenis is saai! Het rare alfabet is saai! Oude Runen het saaist!!! Voltooid!!! Edit Georges Roberts : +2 voor de zin
|
|
|
Post by Victor Amori on Oct 15, 2014 18:18:49 GMT
Oude Runen, Victor had nog nooit van dat vak gehoord laat staan van die taal. Hij zette zich vanachter, hij wilde het wel graag leren dat was het niet. Het was gewoon ze hadden die les van een super saaie leerkracht! Victor had wel een fantastisch plan bedacht om zijn punten omhoog te helpen. Hij hoorde dat Kellan hem riep, Victor gooide zijn boeken op de plaats langs Kellan en verplaatste snel. "Ik heb gehoord dat zijn dochter hier zit! Zou ik haar kunnen krijgen en dan betere punten krijgen? Hé Kellan? Tzou best kunnen niet? en die Mila is ni mis hé." fluisterde Victor al grijnzend. Kellan besloot flauw te doen, "Jezus man! Geschiedenis is saai! Het rare alfabet is saai! Oude Runen het saaist!!! Waarom in godsnaam leren wij dit?! Ik wist niet dat we hier Chinees kregen." Kellan kreeg de slappe lach en Victor lachte mee. "Meneer, kunnen we niet gewoon gaan? We gaan deze lessen toch noooooooit nodig hebben!!!" Ook Victor kreeg de slappe lach, hij zag Mila naar hem kijken en hij gaf haar een knipoog. OOC: zin "Ik heb gehoord dat zijn dochter hier zit! Zou ik haar kunnen krijgen en dan betere punten krijgen? Hé Kellan? Tzou best kunnen niet? en die Mila is ni mis hé.", voltooid!!! Edit Georges Roberts : +2 voor de zin
|
|
|
Post by Stéphanie Dawson on Oct 21, 2014 18:05:19 GMT
Stéphanie had haar dag vandaag niet. Ze had niet veel zin in de lessen. Ze had nog nooit gehoord van Oude Runen. Het leek haar wel super interessant. Zo leren over iets wat je totaal niet kenden. Stéphanies humeur werd opslag vrolijker.
Ze kwam de klas binnen en ging redelijk van voor zitten. Stéphanie deed goed mee met de les las een een regel. Het waren kei veel regels. En zij moest zich er dan aan houden! Hoe kon ze nu opletten, de les opsteken en zich dan nog aan de regels houden. Stéphanie besloot gewoon goed op te letten. En beleefd te blijven. En zeker niet doen zoals de jongens achteraan en die Mila, die permitteerde zich echt alles!
|
|
|
Post by Georges Roberts on Oct 23, 2014 17:57:26 GMT
Maar na Mila hadden er nog een paar jongens zin om Georges' les te storen! "Jezus man! Geschiedenis is saai! Het rare alfabet is saai! Oude Runen het saaist!!! Waarom in godsnaam leren wij dit?! Ik wist niet dat we hier Chinees kregen.", zei Kellan Fox en kreeg de slappe lach. Georges werd er furieus van!!! "Meneer, kunnen we niet gewoon gaan? We gaan deze lessen toch noooooooit nodig hebben!!!", zei Victor Amori. En ook hij lachte. Georges zag dat Mila ook lachte. Zijn bloedeigen dochter!!!
"Jongens! Als jullie nu niet stoppen met lachen en Mila mogen jullie strafwerk komen maken!", riep Georges. Hij voelde zich rood worden en de stoom uit zijn oren komen. De jongens stopte niet en Mila keek schijnheilig. "Nu is het genoeg! Eruit! Alle drie! En ga naar mijn lokaal en ga daar maar wachten tot de les op zijn einde is!", riep Georges.
OOC.1: Toestemming voor het godmoden! OOC.2: Als je nu nog komt in de les ben je te laat, en Georges haat te laat komers!
|
|
|
Post by Robyn-Luna Delgado Castillo on Oct 25, 2014 18:16:59 GMT
Robyn-Luna wist dat ze te laat ging komen. Ze was samen met een vriend Tim aan het treuzelen geweest omdat Tim zijn boeken niet vond. Na tien minuten hielt Robyn-Luna het niet meer en uit en zei ze tegen Tim dat ze door ging naar Oude Runen. Ze was al te laat dat kon je zien van hier, dus ja... Een boze Roberts. Onderweg hoorde ze dat hij kei luid riep door de klas. Amai, wat was daar gaande?! Al snel zag ze het. Er waren jongens bezig met de leerkracht uit te lachen. En Mila deed mee. GEWELDIG! Waarom was zij er nu niet meer bij geweest?! "Uuuh, ik ben te laat en waarom worden zij weg gestuurd?! Iedereen mag zijn mening uiten dat staat zo in het school reglement! En zij doen dat dus wat is u probleem", Zei Robyn-Luna. Ze dacht dat het er in stond want ze had het nog niet gelezen. Maar dat wist die man toch niet!
|
|