|
Post by Alyanne Hamilton on Oct 6, 2014 17:05:52 GMT
Alyanne liep enthousiast door de gangen van 'haar' school, inderdaad het was haar school en dat kon ze nu ook werkelijk zeggen. Zij was de baas en niemand anders meer, Alyanne zuchtte gelukzalig en liep naar haar kantoor. Ze had het mooiste en grootste kantoor in de school, het was best cool. Zo het grootste luxueus kantoor hebben, het was ook echt luxueus als je binnenkwam liep je op een witte stenen vloer waar je jezelf in kon zien. T egenover de deur stond een heel mooi glazen bureau met een apple macbook pro op die ze gebruikte voor haar werk. Ze hield nu al van haar werk en het schooljaar moest nog beginnen. Het was fantastisch! Achter haar bureau was een groot raam en je had uitzicht op de tuinen van de school. De school had heel mooie tuinen met prachtige rozen. Aan de rechterkant van haar bureau was een open ruimte en daar langs was een grote kast met dossiers over de leerlingen. Aan de linkerkant was een kast met foto's op van haar en haar dochter, ook de rest van haar familie bevond zich op dat kastje. Boven de kast hing een spiegel. Ze liep haar kantoor in en keek rond, super mooi en ze zuchtte weer van blijdschap. Oh ja dat is waar ook Renée zou zo komen, Renée was nu al op school. Een week te vroeg inderdaad maar Alyanne kon haar dochter toch niet alleen thuis laten! Renée was hier nu nog alleen maar binnenkort zouden al snel haar nieuwe vrienden komen. Het schooljaar was immers nog niet begonnen. Alyanne zette thee klaar en een doos koekjes, het waren de koekjes die Renée graag at. Alyanne vroeg zich af wat Renée met haar wilde bespreken. Ze was echt benieuwd. OOC: privé topic met Renée Hamilton, met toestemming van mezelf en Merel (wat je wilde bespreken is misschien haar vader?)
|
|
Reneé Hamilton
Aspirant
Eerstejaars Aspirant
dochter van Alyanne ( schoolhoofd)
|
Post by Reneé Hamilton on Oct 6, 2014 17:38:16 GMT
Reneé liep met open mond door de school. Van alle scholen die ze ooit in haar leven gezien had was deze toch echt wel de mooiste. Hij was heel mooi en groot maar vooral heel erg stil. Ze vond het raar dat ze een school zo mooi zou vinden. Maar dat zal wel zijn omdat er nu niemand was, er liepen geen bitches rond waar Reneé overal en waar ze ook was een pest hekel aan had. Ze slenterde verder door de gangen ze wou ook een kijkje nemen in de lokalen maar die zaten nog op slot. ze naam haar iPhone uit haar zak en stopte haar oortjes in haar oren zette haar favorieten liedje opzette.
Met een lach liep ze verder. Na een uurtje muziek luisteren en door de school te lopen was ze het een beetje beu. Ze deed de muziek uit en stopte haar GSM weer weg maar realiseerde aar toen dat haar moeder al lang op haar zat te wachten. Ze begon te rennen maar kende de weg niet gelukkig was ze erg sportief dus werd ze er niet moe van . Toen zag ze een deur open staan en rende ze naar binnen en zag haar moeder staan. Ze pakte een kopje thee en naam een slok, het was munt thee haar favoriet in haar rechter ooghoek zag ze koekjes staan die er super lekker uitzagen. Ook hier nam ze er een van. Ze sprak haar moeder aan en zei :'mama? Ik moest je nog spreken ?'
Edit: +2
|
|
|
Post by Alyanne Hamilton on Oct 8, 2014 12:59:45 GMT
Alyanne keek op haar klok, Reneé was toch altijd te laat, Alyanne zou haar dochter dringend wat meer discipline moeten bijleren. Als Reneé bij alle lessen zou te laat komen dan zou het nog iets zijn! Ineens hoorde Alyanne geklop op de deur, "kom binnen." Zei ze. Reneé slenterde haar kantoor in en ging zitten, "Reneé je bent laat. Kijk volgende keer meer op je klok alstublieft." Het eerste wat Alyanne zei was een regel maar daarna stond de mama op en gaf haar dochter een kus. " Wat vind je van de verbouwingen van de school?" Alyanne schonk haar dochter een tas thee in en schoof haar de koekjes toe. Alyanne wilde het met haar dochter over een paar regels hebben. Onder andere hun moeder dochter relatie in bij zijn van andere leerlingen maar ook normale regels. Alyanne wilde dat Reneé zich hier thuis voelde, maar niet té thuis!
Reneé zou hier altijd zijn vanaf nu, ook in de vakanties. had namelijk geen vader waar ze naar toe kon gaan als het vakantie was en Alyanne nog op school was. Natuurlijk kon ze bij haar oma gaan slapen maar Reneé zou toch het meeste hier op school zijn. "mama? Ik moest je nog spreken ?" Alyanne keek haar dochter bezorgd aan. Normaal was ze nooit zo serieus, "Wat is er liefje? Ben je ziek? Is er iets anders?"
|
|
|
Post by Reneé Hamilton on Oct 8, 2014 15:23:49 GMT
Reneé was ook nooit serieus, ze wilde altijd met alles en iedereen een grap uithalen. Vaak ging ze er te ver in, maar dat vond ze zelf niet !, Je moet dan ook tegen een stootje kunnen !' zo zei ze dat altijd tegen haar beste vriendin op haar oude school maar die reageerde meestal: , maar jou grappen zijn geen stootjes meer maar een heel stoot!' Reneé was al veel vrienden kwijt gespeelt puur doordat die personen haar grappen niet grappig vonden. Ze deed of het haar dan niks kon schelen of ze "zonder vrienden" kon leven. maar dat kon ze niet, en dat wist iedereen maar al te goed alleen moest Reneé het nog ondervinden.
Reneé keek haar moeder aan. Haar moeder keek Reneé ook aan. Reneé keek naar de macbook en weer naar haar moeder, weer naar de macbook, weer naar haar moeder. Haar moeder keek Reneé aan of ze iets heel raars deed, haar moeder had een vermoede wat Reneé bedoelde maar zei dat niet hardop. Reneé aarzelde maar vroeg uiteindelijk :,mama! Ik krijg van je een iPad een iPod een iPhone 5s alles wat ik wil en jij loopt rond met de iPhone 4 terwijl de 6 uit is.' Alyanne snapte er niks van wat maakte het Reneé plots uit dat ze de iPhone 4 had en niet de iPhone 6 of 6 plus? Alyanne zei :, Liefje ik snap niet echt waar je naartoe wilt ?' Reneé keek haar moeder raar aan of ze zei dat ze brieven moest sturen en nimmer meer mocht smsen. Reneé sprak verder: ,nou, ik wil geen stomme sonny viao meer !' Alyanne deed haar best niet woest te worden op Reneé en zei : , maar Reneé je hebt wel een jaar voor di laptop zitten zeuren en na een maand ga je me vertellen dat je die niet meer hoeft. sorry maar dat gaat me nu echt veel maar dan ook veel te ver!' Reneé keek haar moeder boos aan en zei :, ik wil een macbook pro of air maakt me niet uit en het mag ook een iMac zijn ! Wat jij hebt mag ik ook hebben! of niet soms ?' ALyanne schreeuwde het uit : Ben je nou helemaal gek geworden! Na een maand wil je je viao niet meer !!!! Die koste me 800 euro en nu wil mevrouw hier een apple laptop of computer hebben !!! Weet je wel wat dat kost! nou ik zal het je eens zeggen meer dan 1000 euro als het geen 2000 is !!!' Alyanne hapte een beetje naar adem dat was een hele boterham. Reneé keek haar moeder boos aan maar die boze grijns veranderde snel weer in dat zielige sorry gezicht die ze altijd trok. ,sorry mama. Maar ik wil het zo graag hebben en ik snap dat het veel kost maar ....' snel onderbrak Alyanne het zielige gedoe van Reneé : , lieverd ja kan niet alles hebben in het leven!'
|
|
Reneé Hamilton
Aspirant
Eerstejaars Aspirant
|
Post by Reneé Hamilton on Oct 8, 2014 16:57:14 GMT
die vorige was van mij. sorry ik was vergeten in te loggen en ik was zo trots op mijn verhaaltje dat ik het maar erop heb gezet. dus daarom zie ik ook Reneé hamilton ea xxxxxxxxxxxjes Reneé
|
|
|
Post by Alyanne Hamilton on Oct 8, 2014 19:27:30 GMT
OOC: Merel heb je de regels al gelezen?! Zo nee, doe dat dan dringend die uitleg moet echt gelezen worden. Eén van die regels heb je net gebroken. Godmodde, antwoorden in iemand anders plaats! Voor deze ene keer maakt het niet uit maar let er wel op. Het is de eerste keer en je krijgt sowieso drie kansen eer dat je je eerste waarschuwing krijgt. Let e rop dat je niet godmod,dat is voor andere niet zo fijn. Godmodden mag dan weer wel als je toestemming hebt. Maar deze keer had je geen toestemming Voor deze ene keer zie ik het door de vingers. Maar let er op, voor de rest mooie post. En die fout maakt niets uit, kan gebeuren! IC: Alyanne wachtte tot haar dochter begon en hoe ze begon, ze begon met een ingewikkelde uitleg. "Mama! Ik krijg van je een iPad een iPod een iPhone 5s alles wat ik wil en jij loopt rond met de iPhone 4 terwijl de 6 uit is." Alyanne snapte er niks van wat maakte het Reneé plots uit dat ze de iPhone 4 had en niet de iPhone 6 of 6 plus? Ze antwoordde: "Liefje ik snap niet echt waar je naartoe wilt ?" Haar dochter keek haar raar aan maar sprak verder: "nou, ik wil geen stomme sonny viao meer !' Alyanne deed haar best niet kwaad te worden op Reneé en zei : "maar Reneé je hebt wel een jaar voor di laptop zitten zeuren en na een maand ga je me vertellen dat je die niet meer hoeft. sorry maar dat gaat me nu echt veel maar dan ook veel te ver!" Reneé keek haar vuil aan: "ik wil een macbook pro of air maakt me niet uit en het mag ook een iMac zijn ! Wat jij hebt mag ik ook hebben! of niet soms ?' ALyanne schreeuwde het uit : Ben je nou helemaal gek geworden! Na een maand wil je je viao niet meer !!!! Die koste me 800 euro en nu wil mevrouw hier een apple laptop of computer hebben !!! Weet je wel wat dat kost! nou ik zal het je eens zeggen meer dan 1000 euro als het geen 2000 is !!!' Alyanne hapte een beetje naar adem dat was een hele boterham. Reneé keek haar moeder boos aan maar die boze grijns veranderde snel weer in dat zielige sorry gezicht die ze altijd trok. "sorry mama. Maar ik wil het zo graag hebben en ik snap dat het veel kost maar ....' snel onderbrak Alyanne het zielige gedoe van Reneé : " lieverd ja kan niet alles hebben in het leven dat is nu eenmaal zo." Maar goed, Reneé eigenlijk heb je geluk. Je krijgt geen apple laptop, maar de school geeft aan elke leerling een geïnstalleerde apple macbook pro. De macbooks zijn helemaal geupdate tot de nieuwte versie. En elke leerling krijgt één, je hebt echt geluk deze keer. Maar Reneé je kunt ook gaan werken een bijbaantje in Londen in het weekend. Je bent oud genoeg nu, ik kan niet eeuwig alles voor je kopen." Alyanne ademde via haar buik dat bracht rust. "Was er nog iets waar je het over wilde hebben?" OOC: papa?
|
|
Reneé Hamilton
Aspirant
Eerstejaars Aspirant
|
Post by Reneé Hamilton on Oct 12, 2014 15:12:25 GMT
school was alweer begonnen. Reneé had al lang beslist geen braaf snulletje te zijn of te worden. Ze had daarvoor ook het perfecte plan bedacht. Reneé verjaarde een beetje laat en moest dus nog 12 worden en woensdag wad die dag. Ze ging, beter gezegd wou een perfect feestje. Zo'n feest met lange galajurken en lekkere hapjes en.... Nee! Ze wou alles behalve dat. Ze wou een rock feest met dj en WKD was ook welkom al mocht ze dat eigenlijk niet van haar moeder drinken maar ja YOLO! 1 groot probleem was er nog, haar moeder overtuigen. En dat is een heel klusje.
Ze ging het kantoor van haar moeder binnen, maar die was er niet. Ze liep naar de foto's op die op de kast stonden. Ze had die foto's nog niet tegoei bekeken dus werd dat haar bezigheid tijdens het wachten. Wat een leuke foto's, eentje met oma en opa die trots op de foto stonden met mama en tante. Er stonden nog leuke foto's: die leuke selfie van Reneé en Aurely, ook leuke foto's van Reneé en alyanne en nog meer. Het viel Reneé op dat ze op bijna elke foto wel te zien was. Maar op geen enkele foto stond haar vader.
Reneé dacht er vaak aan hoe haar vader er zou uitzien. Leek ze op haar vader ? En was dat dan van uiterlijk of karakter? ALs reneé het vroeg aan haar moeder begon die over iets anders of negeerde ze de vraag gewoon. Om gek van te worden !!!!
Eindelijk kwam haar moeder aan die verbaast was dat Reneé er was. Maar ze begonnen een gesprek over het feest. Welk thema? Wie komt er ? en zo ging het door. Reneé gaf overal een antwoord op wat wel mogelijk was ( alleen heel de school uitnodigen is veel maar mogelijk.). Reneé gaf ook haar wishlist af. Dat deed ze ieder jaar, een lijst met alle dingen die ze graag wou. Er stonden veel onmogelijke dingen op maar iets minder dan de helft was wel mogelijk. Haar moeder bekeek de lijst grondig dan lachte ze en dan keek ze iets boos maar op de lijst stond dit: -een bubbelbad op mijn kamer -een groot 2 persoons bobspring -een hollisterboy -een eigen apple macbook pro ( niet van de school !!!!!!) -een limo met privé chauffeur -een zwembad met 2 miljoen pond in (in muntjes) -een gitaar (zwart) -een piano -een paar flessen water om het zwembad mee te vullen als ik het geld op heb gedaan ( ik weet niet hoeveel flessen maar ik denk dat het er wel een paar gaan worden) -MIJN VADER !!!!!
Die laatste was er eentje die kon maar ook weer niet! Het was ook zo een die je niet verwachten zou van Reneé.
|
|