|
Post by Sophie Delackre on Nov 12, 2014 17:39:05 GMT
Sophie zuchtte. Ze zou zo een slechte moeder zijn! Het kindje in haar buik (dat waarschijnlijk een meisjes zou zijn) groeide gelijk kool. Iedereen die niet wist (en dat was iedereen behalve Alyanne, omdat Sophie had gevraagd om de laatste maanden verlof te nemen) dat ze zwanger was, kon dat gewoon raden. In één keer zelfs! Sophie zuchtte opnieuw. Ze zou echt zo een slechte moeder zijn! Ze moest helemaal in haar eentje zorgen voor haar dochtertje! Dat ging nooit lukken! En nog voelde Sophie al na drie maanden het kindje schoppen. Wat een gevoel. Sommigen genoten er van, maar Sophie vond het alles behalve leuk. in juli zou ze er zijn en dan moest alles klaar zijn.
Sophie wou raad van een collega. Die ook zwanger was. Dus Aurely kon Sophie sowieso helpen. Sophie stond op van haar stoel en liet haar agenda zijn voor wat het was. Ze moest nog punten ingeven. Ze had een toets gegeven van de futur proche en de passé present. Ze had nog maar zeven toetsen van de vijftien verbeterd en er waren al drie gebuisden. Hoe kon het?! Nooit stelde iemand vragen. Dus ze moesten waarschijnlijk meer leren. Of gewoon leren en niet alleen bekijken.
Sophie sleepte zich naar Aurely haar kantoor. Ze klopte aan en de tranen prikten in haar ogen. Er rolde even één over haar wang. Ze ging echt zo een slechte moeder zijn!
OOC.: Privétopic met Aurely Hamilton
|
|
|
Post by Aurely Hamilton on Nov 13, 2014 16:19:08 GMT
Aurely was de laatste tijd veel vermoeider, het was niet verbazend. Ze verrichte veel werk, ze had nog wekelijks een gesprek met Stéphanie en het vlotte erg goed. De lessen de ze gaf waren interessant en ze merkte dat velen leerlingen benieuwd waren naar de baby, hoewel niemand wist wie de vader was. Dat wilde Aurely voorlopig nog niet vertellen, James was de laatste tijd afstandelijker dan ooit en veel te close met die Lina naar haar goesting. Aurely slikte toen ze er aan dacht, dan was er ook nog de zwangerschap die duidelijk zijn tol geëist had. Ze was blij met de tweeling, hoewel ze ook bang was voor wat er ging komen. Zou James klaar staan? Zou hij volwassen genoeg zijn? Aurely schudde haar hoofd, ze was niet een beetje bang ze was heel bang. Dat verklaarde ook waarom ze moe was, ze had de zaterdag ingepland om te rusten want het werd allemaal even teveel.
Aurely was dan ook nog tevens vaak de babysitter voor Daisy het dochtertje van Florence. Florence gaf nu les dus dan zat Daisy meestal bij haar, net zoals deze ochtend. Aurely was blij dat Daisy een stil meisje was en niet wilde dat er overdreven veel met haar werd gespeeld. Daisy zat op de slaapkamer van Aurely te tekenen toen er een klop op Aurely's deur klonk. Aurely stond moeizaam op en deed de deur open daar zag ze har zwangere collega met tranen in haar ogen. Aurely die wat een te dikke buik had voor te knuffelen sloeg een arm om Sophie heen, Aurely had haar verwacht. Sophie had het nog zwaarder dan haar, zeker omdat er geen vader was die voor het kindje kon zorgen. Aurely schonk zonder iets te zeggen of vragen de gebruikelijke thee in en gaf haar een kopje. "Vertel het me Sophie." Zei Aurely vriendelijk terwijl ze zich gemakkelijk zette.
|
|
|
Post by Sophie Delackre on Nov 13, 2014 19:16:13 GMT
Gelukkig, de deur ging open. Aurely sloeg een arm om Sophie heen. Sophie glimlachte naar Aurely. Ze had echt wat aan haar collega. Sophie ging zuchtend zitten en kreeg thee van Aurely. "Vertel het me Sophie.", zei Aurely. "Wel. Je weet het of je weet het niet. Ik ben dus zwanger en...", Sophie viel uit haar rol. "En... En... En... Ik ga zo een slechte moeder zijn!!!", jammerde ze. De tranen wouden weer komen. Neen! Alsjeblieft! Laat het ophouden!
"En je Tony heeft het dan nog zo grof aan de telefoon gezegd dat hij niets meer van mij of mijn kindje wilt horen! Mannen... Ze blijven kinderen!", zei Sophie machteloos. Ze nipte van haar thee. En zuchtte weeral.
|
|