|
Post by Robyn-Luna Delgado Castillo on Nov 16, 2014 17:17:24 GMT
Robyn-Luna zat op haar bed. Het was zo een zaterdag die echt niet leuk was. Saai! Plots stond Robyn-Luna recht. Ze had het! Ze zou naar de keukens gaan en eten gaan stelen en het samen met iemand opeten. Ze vlocht haar haren in en stapte uit de slaapzaal. Ze keek even naar iedereen die binnen zat. Daar zat Victor. Robyn-Luna schonk hem een glimlach. Ze liep verder naar de deur van leerlingenkamer. Ze liep door de gang en schudde met haar kont. Zo stapte ze meestal. Plots viel ze languit op de grond. Ze was gestruikeld over iets. "Welke lomperik laat hier nu een pen slingeren!", zei Robyn-Luna kwaad. Ze probeerde recht te staan, maar het lukte niet. Haar teen deed ongelofelijk veel pijn! Ze hinkte naar de muur en probeerde te steunen. Plots voelde ze armen om haar middel. Ze slaakte even een klein en kort gilletje. Ze draaide zich om. "Laat me niet nog eens zo schrikken!", zei ze. Nu lief. Robyn-Luna leunde met haar rug tegen de muur. OOC.: privétopic (toestemming van Sophie Delackre ) met Victor Amori!
|
|
|
Post by Victor Amori on Nov 16, 2014 19:13:58 GMT
Victor was aan het lezen, ja lezen! Geloofde je het zelf? Maar ja het was toch zo, hij moest dat hoofdstuk lezen anders zou hij echt buizen voor de overhoring. Dus ja hij was aan het lezen, de saaiste bezigheid ter wereld. Het was niet dat er veel anders te doen was, Victor dacht er eerst aan om te gaan joggen maar het regende dus daar had hij geen zin in. Victor keek op van zijn boek en zag de lieve glimlach van Robyn-Luna, officieel de knapste griet op de school. Hij glimlachte verleidelijk terug en keek hoe ze met haar heupen wiegend de trap af kwam gelopen. Ver kwam ze niet want al snel lag ze languit op de grond, Victor moest zijn lach inhouden voor hij haar kon gaan helpen. Maar al snel stond hij op en hield haar vast aan haar middel, hij voelde dat ze haar buikspieren spande wat er op wees dat ze kwaad ging worden. Maar ze had door dat hij het was en zei lief dat hij haar niet zo moest laten schrikken.
"Tja, je hebt gelijk. Mooie dames moeten niet schrikken, maar ik zie dat jij plannen had voor dit ongelukje. Ik kan je begeleidde en er voor zorgen dat je niet nog eens valt;" Glimlachte Victor naar de schoonheid.
|
|
|
Post by Robyn-Luna Delgado Castillo on Nov 16, 2014 19:31:25 GMT
"Tja, Je hebt gelijk. Mooie dames moeten niet schrikken, maar ik zie dat jij plannen had voor dit ongelukje. Ik kan je begeleidde en zorgen dat je niet nog eens valt.", zei Victor met een glimlach. Hmmm, daar zat wat in. "Ik wou de keukens overvallen en zien of er wat te stelen valt", knipoogde Robyn-Luna. Ze had wel zin om samen met Victor dat te doen. Ze hinkte nog een beetje, greep zich vast aan Victor. "Wat waren jouw plannen?", vroeg ze. Victor had een knap gezicht. Maar zij was knapper dat stond vast!
|
|