|
Post by Louise Scott on Oct 5, 2014 11:04:51 GMT
Louise ontwaakte uit haar slaap en geeuwde. Ze zou naar beneden gaan. Ze trok een Skinny-jeans aan en een kleurrijk topje. Ze ging naar beneden en at een appel op. "Hey Louise," Klonk opeens een stem achter haar. "Het Evelyn!", zei Louise blij. "Goed geslapen?", vroeg Evelyn. "Ja, ging wel. Ik denk dat ik eens naar de stad ga. Ik ga een paar snoepjes kopen voor in mijn nieuwe school. Ik zie er zo tegenop!", zei Louise. "Maar meid toch. Je gaat er heel veel plezier beleven! Daar ben ik zeker van!", zei Evelyn. "Als jij het zegt.", zei Louise twijfelend. "Wat ga je eigenlijk voor job doen?", vroeg ze. "Ik ga als kleuterjuf aan de slag. Dat vind ik heel leuk.", zei Evelyn. "Ja, super leuk!", riep Louise uit. "Ik ga naar de stad!", zei ze en ze was weg. Het was buiten nog wel best warm. Ze liep langs het grote kantoorgebouw van haar vader waar haar moeder als secretaresse werkte. Louise slenterde langs de gebouwen en winkeltjes. Ze keek op haar IPhone, geen sms'je van één van haar ouders. Geen belletje. Pff, ze hadden het waarschijnlijk veel te druk met werken. Plots kwam ze voorbij een oud snoepwinkeltje. Oh, daar zou ze binnengaan ja! Louise ging naar binnen en keek om zich heen. Ze rook de geur van snoepjes en koekjes. Hmm, wat zou ze nemen voor op school? OOC.: Dit is een topic voor iedereen om in te posten. Je kent dus Louise nog niet en Louise kent jou ook nog niet Edit: +2
|
|
Aeric Foster
Kwik
Tweedejaars Kwik
Moet hier je naam? Ach wat maakt het uit: Larissa
|
Post by Aeric Foster on Oct 7, 2014 14:05:07 GMT
En daar was hij dan, Aeric. Hij had zijn plannen voor vandaag vast staan, hij ging de stad in! Hij wilde de Londen verkennen, de mooie maar ook donkere plaatsen wilde hij zien. Hij wilde over de beroemde straten wandelen en al die gebouwen bekijken. De stad verkennen was het enigste naar waar Aeric had uitgekeken de laatste dagen. Ze waren pas verhuisd en Aeric vond het nieuwe huis niet zo fantastisch, hij vond verandering normaal sowieso niet zo leuk en dan verhuizen?! Niks voor hem, zijn nieuwe kamer was wel groter dan zijn oude maar het maakte niet veel uit voor hem, als er maar een laptop is stond en een bed dan was het goed. Aeric liep de deur uit hij had zijn zwart jack aan en een designer broek van Superdry, momenteel de laatste maar ook duurste mode buiten Hollister dan. Maar zijn moeder van zijn nieuwe Hollister broek te duur om te laten vernielen door de regen. Alleen het regende niet de zon scheen en het leek elke dag wel warmer te worden. Niet normaal gewoon!
Aeric liep door de stad, de zon scheen vrolijk maar het vrolijkte hem althans niet op. Binnenkort moest hij naar een domme privéschool en daar had hij helemaal geen zin in! Aeric zag een snoepwinkeltje, nu werd hij wel blij! Hij was zot op snoep en hij moest dringend zijn snoep voorraad voor die domme school. Hij liep het winkeltje in en pakte de eerste de beste plakkerige snoepjes. Hij hield van plakkerige snoepjes, ze plekte super fel en lieten smerig spul op je handen na. Maar het was wel lekker!
Hij liep naar de kassa om zijn eerste lading al te betalen want dit was nog niet alles! Hij had net betaald en liep terug maar hij werd opgehouden hij botste tegen een meisje en alle plekkerige snoep viel over haar, Aeric werd kwaad: "Wat doe jij hier nou? Nu is al mijn snoep naar de kloten!!" Riep hij kwaad, hij lette er niet op dat hij eigenlijk het meisje heel vuil had gemaakt hij lette alleen op zijn eigen en wat zij gedaan had!!
Edit: +3
|
|
|
Post by Rebecca Marshall on Oct 7, 2014 14:59:25 GMT
Rebecca Marshall had vandaag zin in de dag. samen met haar zusje (Femke Marshall) de winkels van Londen leeg kopen. Rebecca en Femke liepen ingehaakt over het stadsplein, wat was het mooi de zon scheen overal en de mooie blauwe hemel waar geen enkel wolkje te bekennen was de vogels die floten de geur van lekkere wafels, toen ze uitgekeken waren liepen ze samen de winkeltjes voorbij en gingen sommige winkeltjes binnen. ze besloten samen een lekkere wafel te eten. ze hadden nu allebei een wafel en gingen op een bankje verder op zitten. toen hun wafel uiteindelijk op was zei Rebecca: "kom we gaan een nieuw hoesje kopen voor onze Iphone". ze liepen samen de winkel binnen en kochten allebei een nieuw hoesje. ze besloten ook nog gouw wat armbandjes te kopen (omdat ze hoopte dat ze 2 vriendinnen minstens zouden maken op hun nieuwe school (daarvoor waren de armbandjes)). daarna wouden ze terug naar huis gaan want hun Tante had een lekkere taart gebakken. toen ze op eens een wondermooie kleurrijke maar oude snoepwinkel zagen. ze gingen er zo snel mogelijk binnen Rebecca kocht heel veel lekkere zure snoepjes die had ze heel graag, ze zou extra veel snoep pakken zodat ze al zeker 3 weken in school er mee toe kwam. ze kwamen bij de kassa aan voor hun stond een meisje dat heel vol hing met plakkerig snoepjes en voor het meisje stond een jongen heel kwaad te kijken. Rebecca gaf het meisje een doekje om haar een beetje schoon te vegen. Rebecca en Femke vroegen zich af of met het meisje alles oke was?
OOC : toestemming voor het godmodden
Edit: +2
|
|
|
Post by Louise Scott on Oct 7, 2014 15:12:37 GMT
Louise voelde ineens plakkerige snoep over zich heen. "Wat doe jij hier nou? Nu is al mijn snoep naar de kloten!!", riep een jongen. "Ja zeg! Debiel kijk toch uit je doppen!", zei Louise en keek heel kwaad naar de jongen. Als die maar niet mee kwam naar TipTiens. Plots gaf er een meisje haar een doekje. "Dank je wel.", zei Louise vriendelijk en keek vol afkeer naar de jongen. "En trouwens jouw snoep naar de kloten?! Heb je dan nog niet gezien dat dit winkelrek pas naar de botten is!", zei Louise nuchter. "Kom," Zei Louise tegen de meisjes. "Wij gaan elkaar wat beter leren kennen.", zei Louise en gaf de jongen geen aandacht meer. "Wat zijn jullie namen eigenlijk?", vroeg Louise. "Ik ben Louise Scott.", Zo dat moest volstaan. Ze zou nog snel een paar lolly's nemen en een suikerbal. (OOC.: Je weet toch wel die witte bol met gekleurde dingskes op, waar je op het einde een kauwgom ziet. ) Louise betaalde en wachtte buiten op de meisjes. OOC.:I know mijn post is ik weet niet hoe kort, maar daar doen jullie het maar mee! Edit: +2
|
|
|
Post by Rebecca Marshall on Oct 7, 2014 16:43:47 GMT
Rebecca zei: "hey Louise, ik ben Rebecca Marshall". Femke zei: "en ik ben Femke Marshall wij zijn zussen". wat brengt jou hier in Londen? wij zijn hier omdat we naar TipTiens gaan. Rebecca vind het niet zo leuk maar haar zus Femke spreekt haar goede moed in. Wil je onze vriendin worden? Wil je misschien een stuk lekkere taart die onze Tante gebakken heeft? Rebecca zei: "dan kan je je wat proper maken bij ons thuis".
OOC: toestemming voor het godmodden
Edit: +2
|
|
Aeric Foster
Kwik
Tweedejaars Kwik
Moet hier je naam? Ach wat maakt het uit: Larissa
|
Post by Aeric Foster on Oct 7, 2014 18:55:05 GMT
Het meisje heek hem kwaad aan, wat had hij nu weer gedaan?! Zij liep hier toch in de weg! "Ja zeg! Debiel kijk toch uit je doppen!" Aeric trok zijn wenkbrauwen op. "Ik debiel, domme mensen staan altijd in de weg." Aeric schudde zijn hoofd en keek de drie meisjes kwaad aan. Die twee andere hadden de trut een doekje gegeven, wie waren dat nu weer!
Het domme meisje draaide zich om en wilde weglopen, oh echt niet! Hij pakte haar bij de arm, Aeric onderschatte wel vaker zijn kracht. Hij was erg sterk en deed soms onbedoeld iemand pijn. Zeker als hij kwaad was had hij zijn kracht niet onder controle. "Wat denk jij te gaan doen, trut. Jij gaat mijn snoep terug betalen!"
Edit: +3
|
|
|
Post by Louise Scott on Oct 9, 2014 17:30:44 GMT
De meisjes stelden zich voor als Rebecca en Femke. "Ik debiel, domme mensen staan altijd in de weg.", zei de jongen. "Hou je bek!", zei Louise. Rebecca en Femke bleken zussen te zijn. "wat brengt jou hier in Londen? wij zijn hier omdat we naar TipTiens gaan." "Wil je onze vriendin worden? Wil je mischien een stuk lekkere taart die onze Tante gebakken heeft?", vroeg Femke. "Tuurlijk wil ik jullie vriendin worden!", zei Louise enthousiast. "Maar ik hoef geen taart hoor. We kunnen misschien wat gaan drinken?", vroeg Louise. Plots voelde ze dat iemand in haar arm kneep. "Hey, laat mij los idioot!", riep Louise uit. "Wat denk jij te gaan doen, trut. Jij gaat mijn snoep terug betalen!", zei de jongen. "Dat had gedacht!!! Abnormale debiel zonder ogen in zijn kop!", riep Louise en kneep haar ogen tot spleetjes. Ze haatte het en probeerde zich los te trekken. Dat lukte amper. Hopelijk kwam er iemand? OOC.: Slechte en korte post maar daar doen jullie het maar mee Edit: +2
|
|
|
Post by Ty-Lee Schleine on Oct 9, 2014 17:59:55 GMT
OOC: Ik kan er wel iets mee doen!
Ty-Lee liep door Londen, wat was Londen toch mooi. Ty-Lee woonde haar hele leven al in Londen en ze genoot er nog steeds elke keer van als ze in de stad rondliep. Ty-Lee ging vaak naar het natuurreservaat net buiten Londen, ze vond het fantastisch daar. Er waren niet alleen een schat van zeldzame planten die daar groeide ook heel veel wilde dieren waren er. Ze leefde daar in dat reservaat, het was mooi om te zien. Ty-Lee mocht er misschien haar vakantie job gaan doen, maar ze moest ervoor minimum 2 talen kunnen. Gelukkig zou dat wel lukken, Engels en Chinees waren haar moedertaal en Spaans had ze geleerd van vrienden van haar ouders. Dus dat zou geen probleem moeten zijn. Ty-Lee genoot van het uitzicht, ze was net buiten de stad in een prachtig bos met veel groen. Ze zat op een bankje aan een meertje, het meertje was zo groot als een normaal leslokaal en er zwommen velen vissen. Maar ook kikkervisjes en kikkers had ze al gevonden. Gewoon weg prachtig! Maar het was tijd dat Ty-Lee door ging, ze moest nog een aantal inkopen doen.
Ty-Lee liep de stad in, ze kwam langs een klein origineel snoep winkeltje. Zag ze daar? Oh was dat echt Aeric?! Ty-Lee moest iets gaan zeggen. Ze kende Aeric heel goed, nog niet zo lang maar wel heel goed. Aeric woonde langs haar en hij had haar binnen gelaten toen ze een welkoms cadeau ging brengen. Aeric en Ty-Lee kwamen goed overeen, wat een verrassing was want ze waren heel verschillend of ja een beetje dan. Aeric en Ty-Lee hadden de zelfde ambities en ze waren allebei erg dominant. Soms botste het maar ze waren vaak samen, Aeric begreep Ty-Lee haar liefde voor natuur van en dieren. Ty-Lee voelde zich op haar gemak bij hem en hij bij haar dat had ze wel door. Ty-Lee had Aeric al snel heel goed leren kennen en ze wist dat Aeric nogal opvliegend was dat bewees hij hier wederom.
"AERIC!!" Riep Ty-Lee geschrokken, of ja geschrokken. Ze was niet echt geschrokken, ze was gewoon verbaasd bij het zicht. Aeric had ruzie met een meisje, Ty-Lee herkende het meisje niet maar ze zat vol onder de snoep wat was er gebeurd?! "Aeric laat dat meisje los!" Ty-Lee legde haar hand op de zijne en trok hem voorzichtig los van de arm van het meisje. Aeric keek haar aan met een blik van 'wat doe jij hier?' Maar tegelijk lag er ook een blik van schuld in zijn ogen. "Aeric? Kijk eens wat je gedaan hebt, haar arm is heel blauw. Wat is er aan de hand?" Aeric keek haar gekwetst aan, maar hij veranderde snel zijn houding naar de arrogante Aeric. "Deze trut, heeft mijn snoep verknoeid en ze wil het niet terugbetalen!" Aeric keek het blonde meisje woedend aan. Ty-Lee begreep het al. "Aeric, het is maar snoep. Laat zijn." De sfeer was erg gespannen, Ty-Lee moest iets doen. Ze voelde zich niet zo op haar gemak bij de drie meisjes maar ze moest de sfeer verbeteren. "Ik ben Ty-Lee en dit is Aeric, hij is net verhuisd naar Londen. Jullie zijn?" Ty-Lee leidde iedereen naar buiten. Aeric liep mokkend achter hun aan. "Zullen we anders iets gaan drinken?" Ty-Lee zag een tof zaakje tegenover het snoepwinkeltje. "Daar?"
"Waar gaan jullie naar school? Aeric en ik hebben ons ingeschreven op dat nieuw internaat TipTiens en jullie?" Terwijl ze de stilte vulde met haar gepraat duwde ze de mensen een beetje richting het zaakje. Aeric moest dringend nieuwe mensen leren kennen van hun leeftijd en dit was een goede manier. Normaal praatte Ty-Lee nooit zoveel maar dit was een nood situatie.
OOC: toestemming godmodden van Aeric
Edit: +4
|
|