|
Post by Robyn-Luna Delgado Castillo on Oct 9, 2014 17:45:16 GMT
Robyn-Luna liep samen met haar ouders naar de trein. Ze ging vandaag voor het eerst naar TipTiens. Zenuwachtig was ze niet! Nee, integendeel. Ze was eigenlijk opgelucht dat ze eindelijk niet meer naar haar ouders moest luisteren. "Schat amuseer je en je ziet maar of je naar huis komt bij Kerstmis!", zei haar mama. Robyn-Luna gaf haar ouders een kus en verdween in de trein. Ze zocht een lege coupé en zette zich neer. Ha, hopelijk kwam er snel iemand bij haar zitten. Want alleen was maar alleen en ambetant. Ze keek naar haar sexy en kort kleedje wat ze aan had. Het was mooi en zeer sexy. Zag ze daar nu iemand die bij haar wou zitten? Hopelijk was het een jongen. Een meisje was ook leuk, maar een jongen net iets interessanter. Als ze zich in haar schooltenue moest omkleden was een meisje natuurlijk wel iets leuke want een jongen staarde waarschijnlijk alleen maar. Robyn-Luna stak haar IPod in haar oren en ging nog even online op de allernieuwste IPhone. Even haar mails bekijken en op Facebook foto's plaatsen en zo. Het was gewoon een fantastisch gevoel dat ze alleen naar een school ging en heel de wereld mocht dat weten!!! OOC.: Eerst liefst een jongen laten posten of zo! Haha en anno 2014! En het roze kleedje: leruaa.files.wordpress.com/2014/12/rode-kleedjes-feestdagen1.jpgEdit @sophiedelackre : Heel leuk idee waarvoor ik je +2 geef omdat het ook bij een van de eerste topics op TipTiens is. +1 dat je ook heel anno 2014 maakt!
|
|
|
Post by Victor Amori on Oct 10, 2014 14:51:54 GMT
Daar zat hij dan in de auto zich dood te vervelen, zo meteen zou hij op een trein stappen en zich daar nog meer vervelen. Hij ging naar een school genaamd TipTiens, hij wist niks van de school alleen dat zijn ouders een fortuin hadden betaald hem daar naar school te laten gaan. Waarschijnlijk zou het een heel goede school zijn maar dat boeide Victor niet. De chauffeur van de familie bracht hem naar het station, zijn ouders hadden de tijd niet om hem zelf te brengen. Gelukkig vond Victor dat niet zo erg hij hoopte dat hij op TipTiens een paar knappe grieten kon scoren dat was wel het minste. Victor was knap heel erg knap al zij hij het zelf! Hij had wat warrig donker haar met hel blauwe ogen die elk miejse zijn hoofd op hol bracht. Ook had hij die blik die elk meisje hypnotiseerde, Victor had zo veel zelfwijsheid dat hij zelf soms nog verbaasd was.
"We zijn er." Victor zei Charles gedag en pakte zijn gigantische koffer, hij had super veel kleren mee en natuurlijk zijn schoonheidsproducten! Hij kon niet zonder! Er was nog een tweede koffer maar die zou al op school moeten zijn en dat was belangrijk want daar zaten nog kleren en belangrijke spullen in! Victor zette zijn koffer bij de overige koffer op het perron waar hij moest zijn. Hij zocht zijn kaartje in zijn jas, waar was het nu?! Victor vond het niet even dacht hij van oh shit! Maar hij trok er zich niet veel van aan. Wat maakte dat domme kaartje nu uit. Hij keek naar de trein, hij zag in een coupe een knap meisje zitten en alleen. Hij grijnsde en dacht: niet voor lang meer! Hij stapte de trein in en liep naar de coupe. Het meisje had haar Ipod in haar oren. Indrukwekkend. Hij haalde de oortjes uit haar oren, is deze coupe met deze prachtig jongedame nog vrij voor mij?" Zei hij flirterig.
Edit @sophiedelackre : Ik ben vooral een fan van je eerste alinea. Die laat goed blijken hoe het bij Victors is. waarvoor +2! De tweede alinea is ook heel leuk! Schoonheidsproducten! +1! En voor zijn flirterig gedoe krijg je ook nog een +1! Ik vind deze post echt super!
|
|
|
Post by Robyn-Luna Delgado Castillo on Oct 11, 2014 14:50:32 GMT
Plots trok er een jongen haar oortjes uit haar oren. "is deze coupe met deze prachtig jongedame nog vrij voor mij?", vroeg hij. Robyn-Luna besefte dat de jongen een beetje aan het flirten was. "Tuurlijk.", glimlachte ze. Ze liet zich niet meteen inpakken door de eerste de beste jongen. "En mag ik dan ook je naam weten?", vroeg Robyn-Luna. Ze moest toch wel een paar jongensnamen kennen zeker?! Ze dacht even aan haar kaartje. Snel stak ze haar hand in haar tasje en voelde haar kaartje zitten. Gelukkig, ze had het nog. STel je voor dat ze het kwijt was! Nee, hoor dat maakte toch geen fluit uit. Ze kon die conducteur wel even wat geld geven en het was zo geregeld. Even keek ze om zich heen. De trein zag er sjiek uit. Hopelijk was de school ook zo sjiek en luxueus als dit. EN, als ze gewent was. Robyn-Luna hielt van veel spullen en van dure spullen. Héél dure spullen! Ze hielt ook van kleren en veel dure kleren. Voor straks moest ze wel een coole outfit hebben!!! Even dacht ze aan de jongen voor haar. Zou ze stiekem met nog andere meiden naar de jongensslaapzaal kunnen sluipen de eerste nacht? Of misschien wel omgekeerd?! Ze haalde haar kaartje uit haar tasje en legde het even op tafel. Toen vloog het van tafel, naar de deur. Snel raapte ze het op. Opeens besefte ze dat degene die nu naar haar keek gewoon haar bh-tje kon zien. Oh nee, domme Robyn-Luna. Maar goed het maakte niets uit. Het was nu gebeurt... Edit Sophie Delackre : Ook jij laat in de tweede alinea goed zien dat Robyn-Luna dure dingen gewend is en dus ook de thuisituatie. Waarvoor je +2 krijgt!
|
|
|
Post by Justin Blockx on Oct 11, 2014 14:58:21 GMT
Justin had zin om met de trein te gaan dus ging hij naar school met de trein. hij kocht gouw een kaartje en stapte de trein in. Hij liep verder de trein in tot dat hij opeens een heel mooi meisje zag. Hij vond het zeer irriterend dat er bij dat meisje al een jongen zat. hij ging al zijn charmes uit de kast halen om alleen te zitten met het meisje en de jongen proberen weg te jagen. hij stapte naar het meisje toe en pakte haar hand en kuste op haar hand en zei: "dag jongedame is hier plaats voor mij". hij ging al zitten tegenover het meisje en zei tegen de jongen: "sorry maar hier is enkel plaats voor twee en ik zit hier al dus"
Edit @sophiedelackre : Let op lengtes van je posts. En in bijna al je zinnen gebruik je 'hij' als begin stukje. Dat leest niet zo fijn, vind ik. Maar toch vind ik je stukje een +1 waard!
|
|
|
Post by Victor Amori on Oct 11, 2014 15:05:28 GMT
Het meisje zei glimlachend ja, Victor ging tegenover de prachtige jongedame zitten en zette zijn voet op zijn andere knie. Het meisje haalde zijn kaartje uit even keek Victor bedenkelijk hij was zijn kaartje kwijt. Het zou waarschijnlijk niet zo speciaal zijn, "En mag ik dan ook je naam weten?" Vroeg het meisje. "Victor en laat me raden jouw naam is Bella Chica?" De naam die hij net verzonnen betekende prachtig meisje. Hij hoopte dat ze een beetje Spaans verstond anders had zijn flirt truc geen zin.
Het meisje bukte zich om het kaartje op te rapen wat was weggewaaid. Hij had ineens prachtig uitzicht, Victor glimlachte geamuseerd. Het meisje kwam recht en Victor zei: "Voor mij mag je zo blijven zitten hoor, ik had prachtig uitzicht." Hij eindigde zijn zin weer met een knipoog.
|
|
|
Post by Robyn-Luna Delgado Castillo on Oct 11, 2014 15:16:19 GMT
"Victor en laat me raden jouw naam is Bella Chica?", zei Victor. Hoe cool, hij kon gewoon haar moedertaal!!! "Gracias, Robyn-Luna.", zei Robyn-Luna. Toen ze haar kaartje liet vallen en opraapte zei de jongen: "Voor mij mag je zo blijven zitten hoor, ik had prachtig uitzicht.", zei Victor hij knipoogde. Robyn-Luna lachte wat maakte het uit?
Toen kwam er nog een jongen. Hij kwam ook al voor haar zitten! Het kon niet beter! Nu had ze uitzicht op twee stoere binks! "dag jongedame is hier plaats voor mij". zei de jongen. Robyn-Luna keek even raar op, maar glimlachte. "sorry maar hier is enkel plaats voor twee en ik zit hier al dus", zei de jongen tegen Victor. Oh zouden ze nu gaan discussiëren over haar?! Fantastisch!
|
|
|
Post by Justin Blockx on Oct 11, 2014 15:29:45 GMT
Oh zouden ze nu gaan discussiëren over haar?! Fantastisch! Justin zei: " zou je a.u.b weggaan dit is trouwens mijn zus en we hebben heel wat dingen te bespreken dus als je wilt kun je nu gaan" " en oh ja ik vraag dit maar 1 keer beleefd" Justin lachte naar het meisje en knipoogde naar haar dat ze moest meespelen als ze wou tenminste Edit @sophiedelackre : Je post mag maar vijf of meer REGELS bevatten voor 1 alinea. En je mag twee keer enteren. Meer is nergens voor nodig Dus neem het te persoonlijk, maar het is gewoon een tip en neem hem mee voor in de toekomst!
|
|