|
Post by Alyanne Hamilton on Oct 5, 2014 10:43:22 GMT
Oké dit is de eerste vergadering van het jaar! De kalender heb ik al online gezet, die is te vinden bij Uitleg & Informatie. Wat nog voor de rest.
Ah ja, de school begint exclusief 10 oktober dus de vrijdag. We kunnen het vervroegen maar ik zou het niet aanraden. Want ik wil dat er tegen vrijdag minimum 3 lessen online staan! Dus niet allemaal ineens! Maar toch zeker een paar!
Wat nog, ga zeker eens kijken bij vakkenpakket! Heel belangrijk dat je daar gaat kijken! Heb je goede ideeën stuur ze dan in een pb naar mij of zet ze hier. Dit is vooral een vergadering om alles duidelijk te maken onder de crew leden.
Ik open het openingsfeest al binnenkort, daar moeten jullie je dus geen zorgen over maken! Oh en acties. We moeten zeker een actie plannen, ik ben aant denken voor een Halloween actie te plannen. Want nu hebben we een thema en een thema en een actie samen is niet zo fijn. Goed wat ga ik nu nog zeggen.
Dit zijn de punten die besproken worden hier:
-Activiteit, we moeten ergens leden ronselen! -Vakkenpakket! -Wat voor soort leden? -Uitbreiding! -Acties!! -Thema's -Schoolkrant
Heb je nog puntjes zet ze hier onder en we kunnen het allemaal samen bespreken.
|
|
|
Post by Sophie Delackre on Oct 26, 2014 15:00:23 GMT
Ik heb eens zitten denken. En heb een paar ideeën gekregen:
-Kunnen we geen leerlingenraad organiseren? Dan kunnen de leerlingen zelf ook wat mee beslissen misschien dat James (en Aurely) dan een paar keer per maand met een paar leerlingen samenkomt en dan dingen bespreken. Er moet dan een voorzitter/ster (1, hij/zij gaat naar de directrice om de ideeën van de leerlingenraad voor te stellen), secretaris/secretaresse(2, zij houden bij wat er gezegd wordt en noteren alle ideeën op papier), penningmeester (1, hij/zij houdt bij hoeveel er verdient wordt of in de kassa is om iets te organiseren), en dan nog twee leerlingen die helpen met ideeën voor te leggen.
-We kunnen ook eens een uitstap doen naar een bepaald museum, land, pretpark ... Het kan leuk worden en de leerlingen kunnen nog eens dingen leren!
-Voor een Halloween actie had ik het volgende idee: Wat als de leerlingen nu eens zelf hun maaltijd voorbereiden. De jongens zoeken groeten in de moestuin en de meisjes gaan met die groenten koken. De leraren en het personeel gaan dan gezellig samen zitten en een babbeltje slaan. Maar we kunnen ook nog iets anders doen.
Zo wat vinden jullie er van?
|
|
|
Post by James Oliver on Nov 5, 2014 19:52:39 GMT
Wordt er nog op gereageerd of wat?
|
|