|
Post by Jonas Wakefield on Dec 27, 2014 15:04:01 GMT
Jonas glimlachte. Max barstte plots van de ideeën! "Ik vind het goed.", zei Jonas. Rebecca vond het ook goed. Jonas keek naar Stéphanie. Ze keek wat raar. Jonas vond Stéphanie een beetje raar, misschien kon ze er zelf niet aan doen? "Met de hand, ik wil wel schrijven.", zei Jonas. Hij vond schrijven echt leuk. Zelf schreef hij ook verhaaltjes en zat hij op een RPG over Harry Potter. Die boeken waren in woord: GEWELDIG! Het was zo cool en magisch en fantastisch en ja gewoon cool.
Hij nam een kladblok en een pen. "Ik mocht toch?", vroeg hij.
|
|
Max Mortimer
Sloeb
Tweedejaars Sloeb
love this rpg! ~ Inez
|
Post by Max Mortimer on Jan 5, 2015 16:03:03 GMT
Iedereen vond zijn ideeën super. Max vond het leuk dat iedereen zijn ideeën leuk vonden. Jonas was stil. "Is er wat maat?", vroeg Max. Jonas keek naar Stéphanie. "Waarom staar jij zo naar haar?", fluisterde Max in zijn oor. Hij lachte. "Voor mij is het goed dat Jonas schrijft.", zei Max, want Jonas zei dat hij wel wou schrijven. Max wist dat Jonas veel boeken las dus hij vond dat Jonas wel mocht schrijven. Hijzelf schreef met hanenpoten en Jonas schreef stukken beter. "Je kan ook goed en mooi schrijven.", complimenteerde Max zijn vriend.
Hij keek even hoe Jonas zijn kladblok nam en een pen. "Ja, en begin misschien met een titel?", vroeg Max. "Heeft iemand een idee?", vroeg hij ook. Hijzelf had geen ideeën. Hij was dan ook altijd ideeloos als het over titels en zo ging. Zelf vond hij woorden uit. Zoals ideeloos en zo. Dat was veel leuker
|
|
|
Post by Rebecca Marshall on Jan 12, 2015 17:38:34 GMT
Jonas vroeg of hij het boek mocht schrijven met de hand want Rebecca had gevraagd of ze het met de hand of op de computer gingen schrijven. Jonas pakte een kladblok en een pen "ik mocht toch zei hij" Rebecca zei "oke Jonas jij mag het boek schrijven". Max zei "laten we eerst met een titel beginnen". Rebecca zei "het gaat over Pesten en vriendschap en verliefdheid mmmm laat me eens denken misschien 'Drift'". Rebecca ging haar personage die ze in het boek gingen laten spelen al beschrijven. Naam: Nora Grey Geslacht: meisje Leeftijd: 16 jaar Familie: / Haarkleur: Blond Kleur ogen: Groen Nora is een weesmeisje. Ze had geen zussen, broers, neven of nichten en andere familie leden behalve haar ouders. Haar ouders zijn 3 jaar geleden omgekomen in een auto-ongeluk. Nora haar vader was een beroemde zanger en haar moeder was een beroemde advocaat. Haar ouders hebben alles naar hun enige dochter geerfd. Nora gaat gelijk gewone kinderen naar school en haar lievelingspersoneel (Rita) is nu gelijk een tweede moeder voor haar. OOC.: ik hoop dat we nu een beetje verder kunnen doen met ons boek srry dat ik zo laat post Edit Sophie Delackre : Leuke post +2
|
|