|
Post by Rebecca Marshall on Oct 12, 2014 15:32:30 GMT
Rebecca ging naar de rozentuin en had gevraagd of Louise naar hier zou komen. Ze wist helemaal niet of Louise wel zou komen Rebecca was tot nu toe nog een vreemde voor Louise. Vreemd was ze nu ook wel niet ze zijn samen iets gaan drinken enzo maar ja. Ze hoopte dat ze kwam. Rebecca liep door de Rozentuin en bewonderde de mooie witte en rode en roze Rozen. Ze liep en dacht na of Louise- met haar iets wou gaan doen, ze wou tenminste een vriendin hebben. Ze wou heel graag gaan zwemmen of samen naar de jongens kijken . Rebecca zag iets verder een bankje staan en stapte er naar toe en ging zitten. Ze pakte haar Iphone en beluisterde muziek om de tijd die ze hier alleen zat een beetje te dooien. OOC: ik hoop dat Louise komt Edit James Oliver : Je posts zijn een beetje raar geordend. Je zet je zin niet altijd heel op een lijn en je mag twee keren enteren als je drie regels hebt dus geen zinnen maar regels Ik vind het niet zo heel erg maar dat leest plezanter en het is MAAR een TIP! +2
|
|
|
Post by Louise Scott on Oct 13, 2014 15:29:11 GMT
Louise was op weg naar de Rozentuin. Rebecca had haar gevraagd. Louise wist niet waarom en wat. En ja eigenlijk wist ze zo goed als niets over haar afspraak met een vriendin. Louise had haar IPod in haar oren en was op haar IPhone op Facebook. Ze ging vragen of Rebecca ook Facebook had, dan konden ze vrienden worden. En dan had ze er weer een vriend bij. Dan zat ze ergens bij de vijfhonderd. Louise had vandaag een kort shortje aan en een topje. Haar blauwe ballerina's glinsterden in het zonlicht.
Van ver kon Louise Rebecca zien zitten. "Hey!", Zwaaide Louise. Ze plofte langs Rebecca neer een stapte haar IPod in haar zak van haar shortje. "En alles goed? Ik vind de lessen zo een bron van informatie! Ik zou de hele bieb wel willen uitlezen!", zei Louise enthousiast. "En jij?", Vroeg ze. Ze hoopte dat Rebecca ook zoals zij zelf van lezen hielt en van de lessen die ze kregen. Dan konden ze wel zusjes zijn! Louise wist dat Rebecca een zus had die Femke heette. Femke had Louise nog niet vaak gezien. Misschien omdat die geen vrienden wou?
Edit: +2
|
|
|
Post by Rebecca Marshall on Oct 13, 2014 16:38:29 GMT
Van ver kon Rebecca Louise zien .Rebecca stak terwijl haar Iphone weg in haar broekzak. "Hey!", Zwaaide Louise. "Hey" zei Rebecca.Louise plofte langs Rebecca neer een stopte haar IPod in haar zak van haar shortje. Rebecca zag dat ze op Facebook zat en vroeg "heb jij ook Facebook ik ook ik noem Rebecca Marshall". "En alles goed ? vroeg Louise. "ja met mij is alles goed". Louise zei opeens "Ik vind de lessen zo een bron van informatie! Ik zou de hele bieb wel willen uitlezen!", zei Louise enthousiast. "En jij?", Vroeg ze."Ik hou ook van boeken lezen, maar lessen vind ik dan weer minder tof " . "ik heb je naar hier geroepen om te vragen of we samen iets konden doen". "wat dacht je van een ijsje eten ofzo". Rebecca wou kennis maken met Louise en wat ze wel tof vond is dat ze allebei boeken lezen super tof vonden. Rebecca dacht na wat ze wou gaan doen met Louise. hmmmmmmmm ...., ze zei tegen Louise " wil je met me gaan shoppen" "dan shoppen we heel de stad leeg hihihihihi . "welke winkels ga jij meestal" vroeg Rebecca.Wanneer wil je gaan shoppen? Ze vond Louise wel een aardig meisje. Toen dacht ze er aan dat ze voor dat ze naar hier kwam een vriendschapsarmbandje had gekocht samen met haar zus. Ze had het in haar zak steken en pakte het eruit en gaf het aan Louise "hier dit is een cadeau voor onze vriendschap". het was een wit met zilver armbandje met verschillende tekentjes aan was voor Louise en een voor zichzelf en ze had er nog eentje over. Ze hoopte dat Louise het armbandje mooi vond. OOC: armbandje (I hope you love it) -> nl.aliexpress.com/item/Free-Shipping-By-DHL-FEDEX-Order-Up-To-USD80-fashion-jewelry-bracelets-for-women-men-PU/1527915916.htmlEdit: +2
|
|
|
Post by Louise Scott on Oct 14, 2014 9:41:47 GMT
Rebecca zei dat ze op Facebook Rebecca Marshall heette. "Ik heet Louise Scott," Zei Louise en tikte vloeiend de naam van Rebecca in en stuurde haar een vriendschapsverzoek. "Zo nu moet jij ze alleen nog aanvaarden.", zei Louise tevreden. Rebecca vond lezen ook wel leuk maar de lessen iets minder. "Kan," Zei Louise en haalde haar schouders op. "ik heb je naar hier geroepen om te vragen of we samen iets konden doen. Wat dacht je van een ijsje eten ofzo," Zei Rebecca. "Oh dat kan leuk worden. In het weekend misschien? Dan kunnen we misschien ook vragen af mijn vriendin Julia mee wilt?", vroeg Louise. Ze sliep langs Julia en het was een heel mooi en lief meisje. Julia had ook nog een broer en hij was niet te knap!
"Wil je met me gaan shoppen? Dan shoppen we heel de stad leeg hihihihihi.", zei Rebecca. "Oh ja!", riep Louise. "welke winkels ga jij meestal? Wanneer wil je gaan shoppen?", vroeg Rebecca. "Oh, ik ga meestal naar Hollister en van die dure merkkleding. Ik krijg ze altijd van mijn moeder. Misschien dat we dit weekend kunnen gaan?", vroeg Louise.
|
|
Kellan Fox
Aspirant
Eerstejaars Aspirant
Ik ben Ellen (want niemand kent mijn naam blijkbaar :P )
|
Post by Kellan Fox on Oct 14, 2014 15:44:14 GMT
Kellan was de hele dag al aan het zuchten. Hij haatte school. En al zijn vrienden hadden een meisje. En hij niet hoe dom! Hij was gefrustreerd naar buiten gegaan en nu liep hij de Rozentuinen in. Daar kwam hij eigenlijk nooit alleen maar om een meisje te versieren, bedacht hij net. Hij zag een bloedmooi meisje zitten met rosse haren. Het meisje er langs was ook wel mooi maar het rosse meisje was echt knap. Hij hoorde net dat de meisjes gingen afspreken. Ho, daar moest hij bij zijn!!!
"Dag bloedmooie prinses!", zei Kellan charmant tegen de rosse. "Hey," Zei hij tegen de andere. "Jullie wouden afspreken? Spreek dan maar met mij eens af wanneer heb je tijd?", vroeg Kellan en sloeg een arm om de rosse heen.
|
|
|
Post by Justin Blockx on Oct 16, 2014 5:38:21 GMT
Justin zag Dat Kellan naar de rozentuin ging en liep een eindje achter hem mee.Hij zag Dat hij regelrecht op de meisjes die daar op een bankje zaten.Justin wist nu al 100% zeker wat Kellan daar zou doen.Maar met welk meisje vond hij mooi.Opeens zei Kellan iets tegen de rosse ,dus hij ging met de rosse en de bruine samen iets afspreken. Hij moest er ook bij zijn bij Dat afspraakje zodat hij met die bruine kon flirten.Justin begreep wel niet waarom Kellan voor het bruine meisje gekozen had maar ja hij had de rosse en die was ook nie mis. Toen Justin eindelijk bij het bankje was vroeg hij "wat vind je er van wij met zijn vieren iets afpreken dit weekend " Edit: +2
|
|
|
Post by Justin Blockx on Oct 16, 2014 5:41:22 GMT
Justin zag Dat Kellan naar de rozentuin ging en liep een eindje achter hem mee.Hij zag Dat hij regelrecht op de meisjes die daar op een bankje zaten.Justin wist nu al 100% zeker wat Kellan daar zou doen.Maar met welk meisje zou hij flirten.Opeens zei Kellan iets tegen de rosse ,dus hij ging met de rosse en de bruine samen iets afspreken. Hij moest er ook bij zijn bij Dat afspraakje zodat hij met die bruine kon flirten.Justin begreep wel niet waarom Kellan niet voor het bruine meisje gekozen had maar ja hij had de rosse en die was ook nie mis. Toen Justin eindelijk bij het bankje was vroeg hij "wat vind je er van wij met zijn vieren iets afpreken dit weekend "
|
|