Max Mortimer
Sloeb
Tweedejaars Sloeb
love this rpg! ~ Inez
|
Post by Max Mortimer on Nov 8, 2014 12:56:49 GMT
Max had echt een baaldag. Hij was verkouden, hij had bijna geen tijd meer voor zijn vriend Jonas, omdat hij veel moest leren. Het was dan ook van groots belang dat hij zou slagen voor zijn kerstexamens. Het moest gewoon! Hij kon goed wiskunde, talen, oude runen en voorspellend rekenen. De dingen zoals cultuur wetenschappen en gedragswetenschappen, vond hij flauwe zever. Maar toch lette hij op. Het was ook van groots belang dat zijn attitude goed was. Want dat telde ook mee voor het rapport. Max zat nu in de leerlingenkamer te lezen. Maar hij vond het niet leuk genoeg. Hij nam zijn boek, zijn jas en deed nog iets warms aan. Het was tenslotte bijna winter. Hij ging naar buiten, naar de rozentuinen. Daar was het heel gezellig als je wou lezen. Lekker rustig, geen lawaai. Geen gezever van ouderejaars. Nee niets nada ne rien nothing! Helemaal rustig!!! Max was heel verdiept in zijn boek aan het lezen. Het was boek over de geschiedenis van de hele wereld. Heel interessant. Max vond die dingen van vroeger echt cool! Dan stond je een stuk verder, dan als je niets wist van vroeger. OOC.: Laat Birgit met Rebecca Marshall eerst posten!!! Mercikes! Edit Joyce Clay : +3
|
|
|
Post by Rebecca Marshall on Nov 11, 2014 10:44:50 GMT
Rebecca zat in de leerlingenkamer op haar bed. Ze wist niet wat te doen. Ze kon een boek lezen maar daar had ze geen zin in. Uiteindelijk besloot ze om naar buiten gaan. Rebecca deed een sjaal, jas aan want het kon buiten best koud worden. Ze liep door de rozentuin en bewonderde de mooie rozen die er groeide. Ze stapte door de tuin maar terwijl ze stapte dacht ze na over de dingen in het leven. Rebecca vroeg zich af hoe het met haar mama ging nu haar beide dochters op een internaat zaten. Een eindje verder zag ze Max op een bankje zitten lezen. Rebecca ging direct naar Max toe. Ze vond Max een leuke lieve jongen. Toen Rebecca zette ze haar neer op het bankje. Max reageerde niet zou hij zo diep in zijn boek zijn, maar Rebecca moest niet veel zeggen ze kon zich ook zo diep in een boek gaan dus. "hey Max, ik zie dat je een boek leest over geschiedenis is het interessant"? OOC.: sorry dat het zo kort is Edit Joyce Clay : +2
|
|
Max Mortimer
Sloeb
Tweedejaars Sloeb
love this rpg! ~ Inez
|
Post by Max Mortimer on Nov 15, 2014 14:52:06 GMT
"hey Max, ik zie dat je een boek leest over geschiedenis is het interessant?", vroeg ineens Rebecca. "Oh ja, best wel. Je weet dat ik nu al voorloop op al die lessen over de geschiedenis. Wel nu lees ik zoveel! Oh man... Dit boek is echt fantastisch. De mensen vroeger waren echte slimmeriken jong! Eerst dacht ik van wtf dat is onmogelijk! Maar echt jong!", zei Max vol enthousiasme. Hij was blij dat eindelijk iemand vroeg of het interessant was. "Hoe is het met jou?", vroeg Max en legde zijn boek even aan de kant. Dat was wel beleefd zo. Hij had Rebecca al even niet meer gezien. Omdat hij vaak bij Jonas was. En Stéphanie had hij ook al niet meer gezien. Waarschijnlijk was Stéphanie altijd bij Rebecca. En een zekere Louise. Een knap ros meisje! Hij had het idee om haar ook in hun groepje te doen. Dan werd het leuker. Ofso, het moest natuurlijk niet omdat Louise altijd bij een zekere Ty-Lee en Julia was. Edit Joyce Clay : +2
|
|
|
Post by Rebecca Marshall on Dec 23, 2014 15:20:17 GMT
Max zei dat hij het heel interessant boek vond en dat de mensen heel slim waren vroeger. Rebecca zei "nou ik moet toegeven Geschiedenis is niet echt mijn lievelingsvak maar zou ik het boek eens mogen lenen" Max legde het boek neer en dat vond Rebecca heel beleefd van hem. Hij vroeg hoe het met haar was en Rebecca zei "met mij is alles goed en met jou". Welke vakken vind jij het interessants na geschiedenis dan . "ikke vind Sport, Spaans, Duits, Gedragswetenschappen, Cultuurwetenschappen de leukste vakken" ze vroeg zich af of Max wou afspreken met haar. eigenlijk durft ze het niet te vragen maar haar moeder zei altijd een nee heb je en een ja kan je krijgen. Ze raapte allen moed bijeen en vroeg toen "heb je misschien zin om eens iets te gaan drinken met mij in de stad ofzo". Wat een zenuwen had Rebecca. Natuurlijk hoopte ze dat Max ja ging zeggen. OOC.: srry dat je zolang moest wachten Edit Joyce Clay : +2
|
|
Max Mortimer
Sloeb
Tweedejaars Sloeb
love this rpg! ~ Inez
|
Post by Max Mortimer on Dec 25, 2014 13:03:20 GMT
Max luisterde geboeid naar Rebecca. "Ik ben niet zo een sportman, maar elk vak ben ik best wel goed. Tot nu toe heb ik alleen nog maar tienen en negens gehad dus ik ben vrij goed in leren en zo.", zei Max. Hij wou absoluut niet stoefend overkomen, maar hij wou het wel zeggen. Even viel er een stilte. Max keek naar een wolk. Hij had een rare vorm. Hij kon er met moeite een hart uit maken. Wat Rebecca toen voeg, vond Max nogal vroeg. "Uuuh, ja...", zei hij dan maar. Eigenlijk wist hij niet echt wat Rebecca er mee bedoelde. "Blijf je in de kerstvakantie hier?", vroeg hij. OOC.: maakt niet uit joh! Ik ben heel lang ziek geweest en veel moeten leren Edit Joyce Clay : +2
|
|
|
Post by Rebecca Marshall on Dec 29, 2014 13:09:32 GMT
Max zei ja op haar vraag.Omg Rebecca was zo blij, ze was gewoon in de wolken dat hij ja had gezegd. Rebecca blijf rustig,rustig,rustig. Ze zei tegen haar zelf reageer niet te enthousiast (ze wist van haar eigen dqt ze het hellemaal dan zou verpesten). Max vroeg of ze in de vakantie hier bleef? 'ja,ik blijf hier in school. Blijf jij ook hier in school dan kunnen we in de vakantie misschien iets afspreken.' Edit Joyce Clay : beetje kort...
|
|
Max Mortimer
Sloeb
Tweedejaars Sloeb
love this rpg! ~ Inez
|
Post by Max Mortimer on Feb 1, 2015 18:44:49 GMT
"Ja,ik blijf hier in school. Blijf jij ook hier in school dan kunnen we in de vakantie misschien iets afspreken.", zei Rebecca. Oei, hier had Max zich niet aan verwacht. Dit was wel heel snel... "Ik uuhm, ik weet het niet zo goed...", zei Max twijfelend. Hij wou Rebecca niet teleur stellen. Maar dan moest hij ja zeggen... Oh jezus waarom was dit zo ingewikkeld?!! "Ik weet het nog niet Rebecca.", zei Max. "Ik wil nog even denktijd mag dat?", vroeg hij. Hij was heel ongemakkelijk. Waarschijnlijk pakte hij het wreed verkeerd aan. "Echt sorry, maar ik weet het echt niet!", verontschuldigde hij zich. Hij legde zich in het gras en keek naar de wolken. Plots schoot er hem te binnen dat hij geen aandacht meer schonk aan Rebecca. Zou dat stom zijn? Zou hij nu dom zijn? "Kom", hij klopte op het plaatsje naast hem. "Mooi he?", vroeg hij. De wolken hadden leuke vormen. Dan zag je een soort van meisje en dan verdraaide die zich en zag je... Oh een hart? Max' oma had gezegd dat wolken konden voorspellen. Maar was de bedoeling van die wolk? OOC.: Zou je aub je posts wat langer kunnen maken, dan is mijn post interessanter en misschien een tip voor langere posts: Als je een lange post wil kan je er misschien wat handelingen in verwerken? In plaats van veel dingen die ze zegt, het is maar een tip. Ikzelf heb het ook geleerd en da's leuker. Edit Joyce Clay : +2, spijtig dat het topic niet verder is gegaan...
|
|