|
Post by Rebecca Marshall on Feb 5, 2015 21:05:41 GMT
Rebecca was haar al uren aan het klaar maken voor haar afspraakje met Max. Ze wist niet wat ze moest aandoen wat ze met haar haar zou doen los, knot, staart, .... Ze wist het totaal niet. Rebecca was gewoonweg hyper. Ze moest er ook aan denken dat Max eigenlijk nog aan het twijfelen was en dat er ook een kans was dat hij niet kwam. Maar daar hoopte Rebecca dus niet op. Ze probeerde haar eerst zelf te kalmeren en nadat dat gelukt was tot haar grote verbazing liep ze naar de badkamer om haar aan te kleden. Ze pakte een jeans broek met een kanten bloesje en daarop een golfje aan. Ze pakte haar haar vast en stak het op in allerlei
verschillende kapsels. Nadat ze eindelijk wist hoe ze haar haar wou doen was er al een halfuur verstreken. Ze had besloten om haar haren gewoon los te laten. Ze liep terug naar de kamer waar Stéphanie op haar bed zat " en wat vind je" Stéphanie antwoorde al nadenkend " ja, mooi." Rebecca vroeg haar wel af waarover Stéphanie nu aan het nadenken was? Zo ze misschien aan het nadenken zijn over waarom Rebecca met Max had afgesproken of over iets anders, misschien was ze verliefd maar nee dan het Rebecca dat wel gemerkt aan haar gedrag. Uiteindelijk,besloot ze maar te stoppen met piekeren. Maar toen was Rebecca zo nieuwsgierig
geworden dat ze het wou gaan vragen. Net toen Rebecca haar mond wou open doen. Besloot ze Stéphanie het maar niet te vragen. Ze wou Stéphanie niet uit haar denkproces halen misschien was het belangrijk en als Rebecca haar zou storen zou ze misschien niet meer weten waar ze over aan het nadenken was. Rebecca pakte dan maar een tasje waar ze haar gsm en portefeuille in stak.
Uiteindelijk pakte ze haar jas en liep net de deur buiten toen ze haar omdraaide en Stéphanie een gedag zei. Rebecca liep door de gangen van de school naar de schoolpoort. Ze hadden aan de schoolpoort afgesproken. Al nadenkend of Max ging komen liep ze naar de poort. Ze zag dat er nog niemand was dus pakte ze haar gsm en begon berichtjes enzo te sturen.
OOC.: toestemming voor het godmoden, Laat Max a.u.b posten
|
|
Max Mortimer
Sloeb
Tweedejaars Sloeb
love this rpg! ~ Inez
|
Post by Max Mortimer on Feb 17, 2015 14:37:22 GMT
Max lag op zijn bed. Hij staarde naar het plafond. Zou hij of zou hij niet? Rebecca wou afspreken. Met hem nog wel! Alle andere jongens waren knapper en socialer dan hem, maar toch koos Rebecca voor hem. Jonas had hem nog gezegd dat hij moest gaan. Max had toen vreemd gekeken naar Jonas. Hij wist dat zijn beste vriend verliefd was op Mila, maar dat hij dat nog niet durfde zeggen tegen Mila. Tja, wat kon Max nu tegen Jonas zeggen. Niets toch? Zelf durfde Max ook niet op een meisje afstappen. Maar goed. Hij zou gaan. Hij koos een gewone jeansbroek en een mooie T-shirt. Zijn witte gympen maakten hem af. Zo... Nu kon hij gaan.
Hij nam zijn telefoon en keek of hij geen berichtje had van Rebecca. Niets. Toen schoot hem te binnen dat Rebecca zijn nummer nog niet eens had! Dan kon die ook niets sturen! Hoe dom kon hij zijn?! Hij zuchtte diep en zag Rebecca al staan. "Hoi," Zei Max. "Ik heb je nummer nog niet. Wil je de mijne?", vroeg Max zachtjes.
|
|
|
Post by Rebecca Marshall on Mar 1, 2015 15:33:46 GMT
Rebecca zag Max van ver aanwandelen. Yes dacht ze in haar zelf. Ze had niet verwacht dat Max zou komen, maar ze had het wel gehoopt. Toen Max bij Rebecca arriveerde zei hij "Hoi," "Ik heb je nummer nog niet. Wil je de mijne?" Rebecca twijfelde eigenlijk of ze haar nummer wou geven, maar ze wist dat Max welopgevoed was en er geen misbruik ofzo van zou maken. "owh, tuurlijk." zei Rebecca een beetje verlegen. Ze pakte haar gsm om Max direct in haar contacten op te slaan. "zeg jouw maar, dan kan ik je een sms sturen en dan heb je mijn nummer ook al." zei Rebecca. Nadat ze dat hadden gedaan wandelde ze de school uit.
Terwijl ze verder wandelde vroeg Rebecca "Waar wil je iets gaan drinken?" "Ik ken deze stad niet zo goed." . Rebecca vond haarzelf nu wel heel stom wie vraagt er nu om ergens in de stad iets te gaan drinken en ze weet niks liggen. Rebecca schaamde haar nu wel een beetje. Rebecca bedacht probeerde snel iets te bedenken om over een ander onderwerp te beginnen. "Ons boek is goed geworden voor Alyanne?"
|
|
Max Mortimer
Sloeb
Tweedejaars Sloeb
love this rpg! ~ Inez
|
Post by Max Mortimer on Mar 4, 2015 15:25:29 GMT
Max gaf Rebecca een glimlach. Hij zei zijn nummer op. "Stuur je eens even iets? Dan weet ik je nummer.", zei Max en ging al wandelen. "Waar wil je iets gaan drinken? Ik ken deze stad niet zo goed.", zei Rebecca. Max dacht na. "Eh, woon je dan niet in Londen?", vroeg hij en wandelde verder. "Ik weet ook niet veel hier. Ik woon hier wel, maar ik kom in de vakanties en zo niet veel buiten. Boeken lezen is een veel leukere bezigheid. Daarom dat ik die passie deel met Jonas.", zei Max.
Na een tijdje wandelen kreeg Max ineens een ingeving. Hij wist wel een adresje. "Ik weet wel iets zijn! Volg me maar!", zei Max. In de Kingstreet was nog een tof en leuk cafeetje. "Ons boek is goed geworden voor Alyanne.", zei Rebecca. "Eeeh, was het niet voor Aurely?", vroeg Max. Hij was er van overtuigd dat het voor Aurely was. "En ja, best wel. Die Stéphanie is wel een raar meisje hoor. Scheelt er iets met haar?", vroeg Max niet onbeleefd ofzo bedoeld.
|
|
|
Post by Rebecca Marshall on Mar 11, 2015 18:00:21 GMT
Max gaf Rebecca een glimlach. Hij zei zijn nummer op. "Stuur je eens even iets? Dan weet ik je nummer.", zei Max . "Uhm, oke wacht heel eventjes" zei Rebecca terwijl ze het nummer in haar gsm opsloeg en ze begon een bericht te type naar Max. Rebecca dacht na wat zou ze Max gouw sturen uiteindelijk stuurde ze het volgende:
Hey Max, Dit is mijn nummer. x Rebecca
Rebecca had het verstuurd, maar dacht toen dat ze misschien dat ene xje weg moest laten. Maar het was al te laat ze had zelf al op verzenden geduwd. Ze hoopte wel dat Max het niet op viel."waar wil je iets gaan drinken? Ik ken deze stad niet zo goed.", zei Rebecca. "Eh, woon je dan niet in Londen?", vroeg hij. "Neen, ik woon niet in Londen" zei Rebecca. Ik weet ook niet veel hier. Ik woon hier wel, maar ik kom in de vakanties en zo niet veel buiten. Boeken lezen is een veel leukere bezigheid. Daarom dat ik die passie deel met Jonas.", zei Max. "Leuk, ik lees ook graag boeken. Ik lees wel liever leesboeken. Nadat ze een tijdje
gewandeld hadden zei Max "Ik weet wel iets zijn! Volg me maar!". "Ons boek is goed geworden voor Alyanne.", zei Rebecca. "Eeeh, was het niet voor Aurely?", vroeg Max. " Owh, ja ik bedoel voor Aurely sorry." zei Rebecca. Rebecca vond haarzelf nu wel een beetje dom nadat ze dit antwoord had gegeven. "En ja, best wel" zei Max. Die Stéphanie is wel een raar meisje hoor. Scheelt er iets met haar?", vroeg Max. "Uhm, wil je haar alstublieft niet raar noemen, dat klinkt nogal wreed. Ik weet wel dat je het niet wreed bedoelde hoor." zei Rebecca er nog snel bij. "Eigenlijk heb ik het haar nog nooit gevraagd, maar ik vind Stéphanie wel een
tof meisje dus maakt het voor mij niet uit of ze anders is als de rest." "Dat maakt haar juist speciaal, en dat vind ik zo mooi aan haar." zei Rebecca al denkend dat ze iets heel lief over Stéphanie had gezegd.
|
|