|
Post by James Oliver on Nov 3, 2014 19:01:21 GMT
James zat lui in zijn zetel te hangen. Het was zo een dag waarin alles ging lukken. Hij ging liggen en staarde naar een leeg beeldscherm. Zoals altijd lagen zijn kleren en mappen op de grond. Hij was een luie zak en een rommelkont. Zijn slaapkamer lag er precies hetzelfde bij en zijn badkamer was nog het meest netjes dan de andere dingen. Hij dacht aan TipTiens. Er waren knappe vrouwen bij zeg! Hij had een heel leuk gesprek gehad met Katharina en hij kon het goed met haar vinden. Fiona vond het best raar. Het was een fijne vrouw, maar ze deed rare dingen. Toen dwaalde zijn gedachten af naar Aurely. Een knappe vrouw. Hij was eigenlijk niet echt verliefd op haar. Maar ja, hij was met haar naar bed geweest. Het was toen zo ineens gegaan. Gewoon aantrekkingskracht. Hij moest het haar vertellen. Hij had eigenlijk ook wel gezegd dat hij van haar hielt... Dat was eigenlijk gelogen. En dus ook niet netjes.
Maar wat James het meest frustreerde was dat zijn aardsvijand van vroeger ook les gaf Adam. Adam Greece. Hij had altijd en overal ruzie met Adam. Het was gewoon het eerste ogenblik dat hij en Adam mekaar zagen. Vanaf toen hadden de twee onafgebroken ruzie! Het was echt zo gegaan. James was altijd degene die dingen uitstak in school en de regels overtrad en Adam was ambitieus en altijd sluw. Ook was James vroeger wel een pestkop geweest. Hij had Adam bijna altijd getreiterd. Andersom iets minder. Hij had ook al door gehad dat Adam verliefd werd op het meisje waar hij altijd bij was. Lina. Lina was echt het mooiste meisje van heel James zijn schooltijd. Hij was ook verliefd op Lina geweest, maar Lina nam het altijd op als James Adam treiterde. Dat was echt onlogisch! Adam was een lelijkaard! Tot dat James had gezien dat Lina gekust had met Adam. Maar waarschijnlijk had ze er spijt van toen Adam haar uitschold toen ze hulp bood om hem te helpen van iets waar hij zelf niet alleen uit kon geraken. Maar hij schold Lina uit en James lachte mee. Naargelang James ouder werd, ging hij minder treiteren en werd hij rustiger. Zijn beste vrienden snapte niet waarom, maar ja. Hij had het meer dan twee jaar met Lina gehad en toen maakte Lina het uit. Omdat James flirtte met andere meisjes. Dat was toch niet logisch?! Maar ja. Hij had Lina nu al even niet meer gezien en ja hij wist dat ze ook had gestudeerd voor leraar, maar hij had haar niet meer gezien en hij wist niet of hij nog iets voelde voor haar.
James gedachten waren zo afgedwaald toen hij plots een klop hoorde. Hij wist niet wie het was. Hij hoopte geen leerling, want daar had hij nu echt geen oren naar. Hij riep een korte "Binnen" en toen ging de deur open. James lag nog steeds lui in de zetel. Met een T-shirt en onderbroek aan. Het was tenslotte zaterdag! En dat betekende dat James weinig aandeed.
OOC.: Toestemming godmodden en al die toestanden!
|
|
|
Post by Lina Aylward on Nov 5, 2014 19:12:09 GMT
De kauwgom was op er zat gewoon geen smaak meer in .... walgelijk. Lina spuwde de kauwgom in de prullenmand, ze nam een nieuwe uit haar doosje. Een frisse adem streelde weer rond haar lippen, hier zat ze dan op TipTiens, ze was veel te laat aangekomen inderdaad. Maar hoelang zou ze les geven een paar maanden hoogstens? Ze deed haar stage hier, ze zat in haar laatste jaar opvoeding/leerkracht en ze kreeg drie uit drie scholen de keuze om stage te doen. Deze stage zou besluiten of ze haar jaar over moest doen of kon gaan werken. Ze was haar trotse 20 jaar net gepasseerd, gisteren zelfs. Was het niet prachtig? Waarom had ze nu voor deze school gekozen? Dat was helemaal niet moeilijk, ze had gehoord dat James Oliver hier les gaf haar ex-lief ondertussen al ex ex ex of meer, wat wist zij nu? Ze wilde bij hem gaan kijken, het was namelijk al lang geleden dat ze hem nog gezien had. Nadat ze het had uitgemaakt, 5 of 6 jaar geleden? Misschien zelfs langer, in de paar jaar was Lina ontzettend veranderd. Vroeger was ze knap ja, maar ze had een beugel toen en haar wat op niets trok. Nu? was het allemaal veel anders, ze had geen beugel meer en haar tanden waren hagel wit en steen recht. Haar haar was beter dan beter geworden, het was voller en veel bruiner het glansde ook prachtig. Ze was niet meer het oude lieve en een beetje knappe seut, nee ze was allesbehalve dat nog. Ze was een prachtige jongedame geworden, haar huid was gebruinder omdat ze ontzettend vaak op vakantie ging. Ze had een steentje in haar linker neus vogel laten zetten en ze was elegant geworden. Ze was gewoon zo veranderd, de jongens vielen haar voor de voeten duidelijk helemaal niet meer zo als vroeger. Ze wilde dolgraag James terug zien, wilde ze dat eigenlijk wel echt? Nee ze wilde gewoon haar vrouwelijke voldoening waarschijnlijk laten werken en die kreeg ze maar op één manier. Iemand moest hopeloos verliefd op haar worden en Lina wilde spelen als een kat met een muis voor ze haar prooi op at. Ze liep op haar fantastisch hoge maar zo gemakkelijke hakken naar het kantoor van Meneer Oliver. Ze klopte en hoorde een zuchtende "Binnen" Wie kon het anders zijn dan Oliver. Niemand... Ze liep elegant naar binnen en bleef staan bij de deur meer dan sexy natuurlijk, "Zo zo meneer Oliver nog altijd zo slijmerig als vroeger?" Zou hij haar herkennen? Waarschijnlijk niet, ze deed de deur subtiel dicht en liep naar zijn bureau toe. Ze zette zich op de hoek van de bureau het dichts bij hem, ze zag dat hij geen broek aan had. Ze gaf hem een kus op zijn wang, "zo geen zin om aan te kleden?" Vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw maar met een subtiele verleiding. OOC: Kleedje: www.ioffer.com/img3/item/512/312/316/cute-summer-chiffon-one-shoulder-flower-casual-dress-m-bbcd.jpgSchoenen: www.forever21.com/images/large/00042168-02.jpg
|
|
|
Post by James Oliver on Nov 6, 2014 20:41:11 GMT
James trok zijn wenkbrauwen op. Wie stond daar?! Lina?! Van vroeger! En ze oh zo anders! Ze bleef sexy bij de deur staan. "Zo zo meneer Oliver nog altijd zo slijmerig als vroeger?", zei Lina. "Hmm", Mompelde James. "Je bent nogal veranderd!", zei hij en zette zich recht.
Lina ging zitten op de hoek van zijn bureau. "zo geen zin om aan te kleden?" zei ze. "Het is zaterdag!", zei James. "Weet je nog lang geleden! Je was zot van me!", grijnsde James. "En je moet me nog steeds uitleggen waarom je het altijd opnam voor de slome Adam. Wat zag je in die snul?!", zei James.
Hij grijnsde en keek met zijn charmantste blik. Hij was gewoon de knapste man! Vraag maar aan Aurely, dacht James.
OOC.: Het zou leuk zijn moest Aurely midden het topic binnenvallen met het verhaal dat het een tweeling wordt!!
|
|
|
Post by Lina Aylward on Nov 6, 2014 21:03:00 GMT
Lina lachte naar hem, "Je bent nogal veranderd!" Lina likte met haar tong over haar bovenlip, "jij blijkbaar niet;" met een blik op zijn blote benen. "Het is zaterdag!", zei James. "Weet je nog lang geleden! Je was zot van me!", grijnsde James. "En je moet me nog steeds uitleggen waarom je het altijd opnam voor de slome Adam. Wat zag je in die snul?!", zei James. Lina rolde met haar ogen , iets wat ze vroeger alles behalve durfde en zeker met zo iemand als James. De populaire knul, ze had een schamper binnenpretje .... idioot dat hij was. "Ik was inderdaad zot van je, helaas was het niet omgekeerd hé. Je hebt gelijk het is lang geleden, we waren allebei naïef en kinds. Niet klaar voor het echte werk, maar ik zie dat jij in elk geval je plek hebt afgerond." "En Adam? Hij is zo slim, ik kon hem goed gebruiken voor mijn huiswerk, niet dat ik dat deed daar was ik te braaf voor. Maar hij was aardig en versleet de meisjes niet zo snel als u meneertje. James grijnsde met zijn charmante blik, vroeger zou Lina er voor smelten. Nu? Nee nu smolt ze er niet van, ze smolt van niemand nog. Daar was ze nu te voor veranderd. Ze mochten voor haar smelten. "Hé waar ik ook voor kwam, ik doe mijn stage hier en ik zoek nog een mentor die al mijn werk wil nakijken. Heb je geen idee voor iemand beter dan goed? Ik wilde het eerst aan Adam gaan vragen, maar Aurely Hamilton verwees me naar jouw. Overtuigd dat jij dat wel zou kunnen. " Ze kwam dichter en keek hem lief aan. Al snel stond ze op en ging naar de bank, waar ze haar been over haar andere sloeg. OOC: komt voor elkaar. en toestemming voor godmodde
|
|
|
Post by James Oliver on Nov 7, 2014 16:30:34 GMT
James zag dat Lina aan haar lip likte. "jij blijkbaar niet.", zei ze en keek naar zijn blote benen. Pech, dacht James. Toen begon Lina's uitleg over wat hij vroeg. "Ik was inderdaad zot van je, helaas was het niet omgekeerd hé. Je hebt gelijk het is lang geleden, we waren allebei naïef en kinds. Niet klaar voor het echte werk, maar ik zie dat jij in elk geval je plek hebt afgerond.", zei Lina. "Hmm.", mompelde James. "En Adam? Hij is zo slim, ik kon hem goed gebruiken voor mijn huiswerk, niet dat ik dat deed daar was ik te braaf voor. Maar hij was aardig en versleet de meisjes niet zo snel als u meneertje.", zei Lina ook nog. "Ja, hallo?! Ik kon er ook niet aandoen dat de meisjes voor mij in een rij stonden!", zei James. Hij vond dat Lina overdreef.
"Hé waar ik ook voor kwam, ik doe mijn stage hier en ik zoek nog een mentor die al mijn werk wil nakijken. Heb je geen idee voor iemand beter dan goed? Ik wilde het eerst aan Adam gaan vragen, maar Aurely Hamilton verwees me naar jouw. Overtuigd dat jij dat wel zou kunnen. ", zei Lina lief. "Ah zo, ja Aurely, ja zij weet van aanpakken.", zei James met een gedachte in zijn hoofd over de baby. "Je mag zeker naar Adam gaan als je mij onder hem verkiest!", zei James want hij voelde zich links gelegd. Lina ging naar zijn mooie hoekzetel en zette zich neer. James bleef op zijn plek zitten en zakte onderuit en zette zijn benen wat uiteen. Dat was mannelijk. Je ging toch niet zitten als een janet?!
OOC.: Super!
|
|
|
Post by Lina Aylward on Nov 7, 2014 18:37:15 GMT
OOC: ah zo hij wilt niet mee spelen?! Lina glimlachte, "Ah zo, ja Aurely, ja zij weet van aanpakken.", zei James met een gedachte in zijn hoofd over de baby. "Je mag zeker naar Adam gaan als je mij onder hem verkiest!", zei James, hoorde ze daar nu iets van teleurstelling of jaloezie? Lina trok haar wenkbrauw op, "dus je zou het niet erg vinden als ik Adam zou vragen?" Lina vond het niet leuk dat hij er een ander onderwerp bij haalde, hoezo wist Aurely van aanpakken? Het was de nicht van het schoolhoofd, waarschijnlijk was ze ook daarom hier leerkracht. Dat was één van de redenen waarom Lina allesbehalve Aurely als mentor zou kiezen ook al had ze het lief voorgesteld. Daar had ze geen behoefte aan. Maar ze wilde wel degelijk James als mentor, maar ja als hij geen interesse had. "Ik zou natuurlijk liever jouw hebben als mentor, ..." ze liet het een open slijm zin. Waarna ze naar de klok keek, hij was een beetje zijn speelde charme verloren doorheen de jaren. Daar was maar één verklaring voor: ouderdom. Lina vroeg zich ineens af of Adam ook zo veranderd zou zijn, hij was ook ouder geworden. Lina verveelde zich ineens, was dit gewoon geen verloren zaak? Het was duidelijk dat James geen behoefte had aan spelletjes. Zou hij met iets zitten? Lina kende hem en ze wilde er eerst over heen kijken maar je zag aan de blik van zijn ogen dat er iets aan de hand was. Lina zette haar bezorgde blik op, "wat is er aan de hand James?" Ze stond weer op en legde haar hand op zijn schouder.
|
|
|
Post by James Oliver on Nov 7, 2014 18:57:34 GMT
"dus je zou het niet erg vinden als ik Adam zou vragen?", vroeg Lina. "Ja, neen.", zei James verward. "Ik zou natuurlijk liever jouw hebben als mentor, ...", slijmde Lina. "Ja als je het zo bekijkt...", zei James. Hij gaf een kleine knipoog. Hij dacht nog steeds aan vroeger. Lina was echt veranderd! Ze was heel wat volwassener geworden en ja gewoon anders. Vroeger was het de stille boekenwurm en nu ja, ze was heel anders geworden. Adam daar in tegen was ook anders geworden. Adam had een keer recht in zijn gezicht gezegd dat hij hem arrogant vond. James was er tegenin gegaan en ze waren bijna aan het vechten. Twee eerstejaars hadden het gezien en de dichtstbijzijnde leerkracht geroepen. Die leerkracht had gezegd dat ze niet zo kinderachtig moesten doen. En het verleden achter hun moest laten. Voor Adam zou het moeilijk zijn, dacht James. James zelf kon het makkelijk achter zich laten. Want hij werd niet gepest. Hij was de pester meestal, dacht hij. Daardoor werd hij populair bij de meisjes. En was hij al heel vroeg ontmaagd geweest. En had hij al veel meisjes naakt gezien.
Plots kwam Lina naar hem toe en legde haar hand op zijn schouder. "wat is er aan de hand James?", vroeg Lina en ze keek bezorgd. James zweeg. Hij ging echt niet zeggen dat Aurely zwanger was hoor! En dan nog van hem! Hij stond op en ging even naar het toilet. "Lina, ik ga even naar de toilet.", zei hij. Terwijl hij naar de toilet ging, ging zijn gloednieuwe IPhone. Het was allernieuwste versie. Hij hoorde het niet.
|
|
|
Post by Lina Aylward on Nov 7, 2014 19:13:41 GMT
James zei niks, dus er was iets aan de hand. Nu wist ze het zeker. "Lina, ik ga even naar de toilet.", James excuseerde zich en ging weg. Het frustreerde Lina, wat zou er aan de hand zijn? Was het zo erg? Dat kon toch niet? Lina zette zich in de stoel van James, hij was veranderd en Lina vond het spijtig. Ze had zich verheugd op het weerzien van James. Ze had zich verheugd om nu de andere kant van het spelletje te spelen, ze wilde niet langer de muis zijn nee ze wilde de plaats van de kat innemen. Maar als James zo veranderd was, dan was dat spelletje verleden tijd.
James zijn gsm trilde, een berichtje. Lina was nieuwsgierig, ze pakte zijn Iphone. Natuurlijk was er geen code, hij was veel te nonchalant daarvoor. Ze als het bericht en haar mond viel open, dat verklaarde veel.
Hé James,
Lisanne belde me net met de uitslagen van de afspraak. Ze wilde zeker zijn voor dat ze het ons zei, ze had foto's getrokken blijkbaar en die heeft ze besproken met nog ander gynaecologen. Ze belde me net met de uitslag dus en ik eu.
Het is een tweeling James. Ik kom nu naar je toe.
grts. Aurely.
Lina keek ontzet naar het bericht, James werd vader... Ineens ging de deur open, daar stond Aurely. Lina staarde haar aan, had James een relatie met haar? Aurely haar houding verstijfde toen ze Lina zag met de Iphone. Lina zag haar slikken, maar ze was te ontzet om iets uit te brengen. Hij werd gewoon vader!
OOC: ooeee
|
|
|
Post by Aurely Hamilton on Nov 7, 2014 19:42:44 GMT
Aurely twijfelde ze stond in de gang, de sms stond klaar. Maar hij was nog niet verstuurd, ze durfde niet. Een tweeling, wow het duizelde Aurely allemaal een beetje veel. Ze voelde haar ineens niet goed, ze pakte de trapleuning stevig vast. Ineens voelde ze een ondersteunde arm. "Aurely! Gaat het?" het was Adam. Oh nee ze had geen zin in hem, niet nu maar ze kon niet kwaad worden. Hij hielp haar.
"Ik ben alleen een beetje duizelig, het gaat alweer hoor. Bedankt." Aurely wilde al door lopen maar Adam pakte stevig haar arm vast. "Ik zie aan je dat het niet gaat, wat is er aan de hand?" Oh jee hij kon zagen! "Er is niks Adam, ik moet iets doen." Aurely wilde weer door lopen maar liet haar Iphone vallen. Adam was er eerder en pakte hem op, zijn blik viel op de net verstuurde sms. Hij trok zijn wenkbrauw op, Aurely schrok. Ze pakte haar gsm en liep weg, Adam was te verbaasd om haar nog tegen te houden. Aurely liep het kantoor van James in. Kon het allemaal nog slechter?
Daar stond Lina met de gsm van James, waar was James?! Even zeiden de twee vrouwen niets. Aurely leunde tegen de deuropening. Dit werd haar teveel, tweeling, James? Adam? Lina? Aurely voelde het duizelen en voor ze het wist werd het zwart voor haar ogen...
OOC drama
|
|
|
Post by James Oliver on Nov 7, 2014 19:55:26 GMT
James kwam terug van het toilet. Niets vermoedend. Maar wat hij toen zag, leek een regelrechte film! Hij zag dat Lina zijn IPhone vast had. Hij zag hoe Aurely ook al binnenstond en naar Lina keek. De twee vrouwen zeiden niets. James was te verbaast om iets te zeggen. En alsof dat nog niet genoeg was viel Aurely ook nog flauw. OMG, James vond het echt raar. Uiteindelijk kwam hij in beweging. Hij liep naar Lina en griste zijn IPhone uit haar handen. Hij las het bericht van Aurely.
Wat een tweeling?! Dit kon ze niet menen! Nu moest hij voor twee apen zorgen!!! Toen ging de deur open. Hij zag dat Adam binnenkwam. "Allee, de zoete inval!", zei James en keek arrogant naar Adam. "Kom maar allemaal zonder kloppen binnen! Tuurlijk!", James was er niet goed van en vond het ook wat gênant om al die mensen te ontvangen in zijn rommelhok.
|
|
|
Post by Adam Greece on Nov 7, 2014 20:11:45 GMT
Adam zag Aurely de trap stevig vast pakken, hij schoot haar te hulp. Maar al snel wimpelde ze hem af, toen ze haar gsm liet vallen en Adam per ongeluk de sms las. Was hij te verbaasd om iets te zeggen. Aurely was zwanger van James? James de irritante arrogante kwal? Adam moest even slikken voor hij verder kon denken. Aurely was al weggelopen, Adam wist dat het niet ging met Aurely. Ze was net al bijna flauw gevallen, wat zou er aan de hand zijn? Zou het haar allemaal teveel worden?
Adam rende haar achterna, ze liep het kantoor van James in en daar bleef ze staan. Adam bleef ook staan, hij kon zich beter niet moeien met Aurely en James. Dat waren hun problemen en als hij zich geen moeien . Maar Adam zag Aurely flauwvallen, hij schoot naar haar toe. Maar was te laat, ze was al gevallen. Adam dacht er even niet aan om haar op te helpen, toen hij zag dat Lina in de stoel van James zat. James in zijn onderbroek met zijn Iphone in zijn hand en Aurely op de grond. Adam moest even teru adem halen. "Allee, de zoete inval!" Riep James. Adam kwam tot besef, hij tilde Aurely op en legde haar in de zetel van James. Hopelijk kwam ze zo bij, maar Adam was te ontzet om iets uit te brengen. "Moet ik nu twee keer proficiat zeggen?" Grijnsde Adam zuur. Daarna besloot hij Lina beter te bekijken, wat was ze veranderd!! Ze had hakken aan een sexy kleedje en ze had een neuspiercing!
Wow dit moest allemaal even bezinken.
|
|
|
Post by Lina Aylward on Nov 7, 2014 21:49:07 GMT
Lina moest wennen aan het idee, dat James vader zou worden. Dat had ze echt niet verwacht! Lina zag Aurely flauwvallen en voelde hoe James zijn Iphone uit haar hand pakte en het bericht las. Lina kon hem horen denken, hij wilde geen kinderen. Of toch zeker nu niet, James was daar echt niet klaar voor. Lina zou hem moeten helpen daar door heen te komen. Om alles nog gezelliger te maken kwam Adam ook nog een binnen stormen.
"Allee, de zoete inval!" Riep James. Lina moest glimlachen, het was toch komisch eigenlijk. Aurely en James die samen een tweeling verwachtte en de driehoeksverhouding van Adam, James en Lina was hier ook. "Moet ik nu twee keer proficiat zeggen?" Grijnsde Adam zuur. Lina moest er om lachen, Adam was blijkbaar ook veranderd. Hij was heel anders, maar toch nog steeds hetzelfde. Alleen had hij wat meer zelfvertrouwen of ja dat leek er toch op. Lina stond op, tijd om wat sfeer in de ongemakkelijke situatie te brengen. "Ja inderdaad, proficiat James. Een tweeling, amai. Had ik niet van je verwacht. Lina gaf hem drie kussen op de wang. Daarna keek ze naar Aurely, ja die zou ze later wel proficiat wensen. "Adam!! Wat fijn je weer te zien, het is zo lang geleden. Door Lina haar hakken was ze even groot als hem en ze omhelsde hem hartig. Hij nam die in dank en gaf haar ook een kus op de wang. "Ja inderdaad, goed je te zien. Je bent gegroeid." grimaste hij met een blik naar haar hakken. Lina lachte, dat was nu de humor die ze wel leuk vond. "Ja een beetje hé." Ze wist wel dat hij met gegroeid bedoeld veranderd. Maar ze trok zich er niks van aan, daarna richtte Lina zich terug naar James.
"En wanneer mogen we de wondertjes verwachten?"
|
|
|
Post by Adam Greece on Nov 8, 2014 15:07:27 GMT
Adam bekeek Lina aandachtig, ze was wauw. Nog indrukwekkender dan vroeger! Waar was het brave lieve meisje van vroeger? Het meisje dat niets durfde? Lina stond elegant op, vroeger was Adam al altijd groter geweest dan haar dus hij had niet verwacht dat dat nu nog ging veranderen. Dat verklaarde ook waarom hij verbaasd was dat ze even goot was als hem. Maar al snel had hij door dat het was omdat ze toren hoge hakken droeg. Adam kreeg direct weer een zwak voor haar net zoals vroeger.
Maar vroeger zou dat in zijn nadeel zijn, nu zou hij het niet laten merken dat hij was aangedaan door haar. Ze was prachtig, ze was zoveel meer dan vroeger. Ze leek een beetje op de vrouwelijk James, arrogant, zeker van de zaak en gevreesd. Lina omhelsde hem innig en Adam nam het in dank. HIj besefte nu pas hoe hard hij haar gemist had al die jaren. Maar het was zijn eigen fout, hij had haar nooit mogen uit schelden omdat ze hem wilden helpen. Dat was een grote fout van hem, zo was hij haar wijt geraakt. Hij had letterlijk in de armen van James gejaagd. Lina en James waren lang een koppel geweest, eigenlijk tot Lina in zag dat James nog velen andere meisjes versierde. Toen was ze op hem afgeknapt. De laaste keer dat hij haar gezien had was toen ze een boek in zijn gezicht smeet omdat hij haar had uitgescholden. Maar gelukkig was dat allemaal voorbij.
Hier stond de nieuwe Lina en Adam was er vrij zeker van dat zij zich niet zomaar liet bedotten, ze was zo veranderd. Zeker de kledingkeuze en het gedrag schokte hem het meest. Ze was elegant, verleidelijk en ja voor het eerst was ze ook echt sexy. Maar daar draaide het nu niet om, het ging er om dat Aurely zwanger was van James. Dat was toch ongelooflijk! Hij lette nooit op, waarschijnlijk had hij al meerdere vrouwen zwanger gemaakt. Zou Alyanne het eigenlijk al weten? Dat was best belangrijk!
Adam maakte wat grapjes met Lina en hij hoopte dat James jaloers zou zijn. Hij haatte James tot op het bot, jaren lang jaren! Had James hem gepest, nu was alles anders. Adam zou nu James kunnen bedreigen om het door te vertellen. Maar ja aangezien Lina het al wist was dat niet zo van belang. "En wanneer mogen we de wondertjes verwachten?" De vraag bleef hangen in de lucht, Adam zag dat Aurely bij kwam. Hij bracht haar een glas water want James zou het niet doen achterbakse kwal. Hij kon niet eens voor een meisje zorgen dat door hem zwanger was. Adam was benieuwd hoe het met die tweeling zou aflopen. Adam keek voor het eerst naar de buik van Aurely, nu je het zei:. Wow je zag het wel. Of was het gewoon dat Adam het wist? Adam had al eerder opgemerkt dat Aurely wat was aangekomen maar een tweeling nee dat had zelfs zijn verste fantasiën nog niet kunnen bedenken. Laat staan met James Oliver!
"Ja dat wi ik eigenlijk ook wel weten," deed Adam er een schepje op met ijn blik op James gericht. Hij zat op zijn knie met Aurely die langzaam haar ogen open deed een een kleine slok nam van het glas water wat hij haar gaf. Hij zag in haar ogen dat ze weer overdonderd werd door alles.
OOC: omg!!!!
|
|
|
Post by James Oliver on Nov 8, 2014 16:40:23 GMT
Oké alles was blijkbaar niet gek genoeg meer. Adam legde Aurely op zijn zetel! Zijn zetel! Die irritante snul ging toch ook niet op zijn zetel zitten?!!!!! Nee toch?!!! James volgde hoe alles ging. Lina glimlachte en omhelsde Adam. En dan?!, dacht James. Lina zou later toch weer inzien dat James veel knapper was! Adam en Lina lachte samen. James keek zuur. Hij vond het niet leuk!!! "En wanneer mogen we de wondertjes verwachten?", vroeg Lina. "Ja dat wi ik eigenlijk ook wel weten," Zei Adam. "Weet ik veel!", zei James verveeld.
Ondertussen was Aurely bijgekomen en dronk water, wat Adam had gehaald. Pff, dacht James. Hij zakte in zijn bureaustoel. En zuchtte. Na een tijdje riep hij: "En dan nu mag iedereen eens uitleggen wat ze hier komen doen!", hij riep het luid. Eigenlijk wist hij wel wat Aurely en Lina hier deden, maar hij wou wel eens weten wat Adam hier in godsnaam kwam doen!
|
|
|
Post by Aurely Hamilton on Nov 9, 2014 13:59:47 GMT
Aurely was Adam dankbaar dat hij haar wat te drinken gaf, het was echt allemaal te veel. Ze zag dat Lina en Adam elkaar omhelsde als oude vrienden. Kende die elkaar? ZOu Lina James dan ook kennen? Adam en James zaten toch in de zelfde klas? Aurely ging langzaam rechtzitten, ze had genoeg van het theatraal gedoe. Ze wilde antwoorden op haar vragen! James verhief serieus zijn stem en Aurely hield haar hoofd schuin: "Je moet niet zo hard roepen!"
"Wat ik kom doen is wel duidelijk denk ik of niet dan?! Wat Lina hier doet weet ik ook, maar k dnek dat het beste is als jij niet haar mentor gaat worden. Hoe weet ze van de tweeling?!" Riep Aurely luid, de stress voor Aurely was echt niet goed. Dat was niet goed voor haar maar ook niet voor haar twee schatten. Aurely legde haar hoofd in haar handen hoe waren ze hier geraakt?
Ze had de vraag naar Adam al zien aankomen, ook al was hij nog niet gesteld hij zou wel gaan klinken. "En wat Adam hier doet? Dat kan ik zelf raden, hij kwam me tegen op de gangen en hij las de sms perongeluk omdat ik mijn gsm liet vallen. Hij is waarschijnlijk achter na gekomen, hij is ook de enige die een beetje begripvol is ik weet niet of jullie het weten. Maar dit is gewoon bezwijkende stress!" Aurely stond op. Ze had er genoeg van, ze wilde een luisterend oor en niet dit! Ze stond op en liep naar James, "wij hebben nog wat te bespreken" daarna richtte ze zich tot Lina. "Alyanne verwacht je vanavond na het eten op haar kantoor." Aurey gaf geen aandacht aan Adam. Maar voor ze ging zei ze nog: "Hier wordt ls het graf over gezwegen!" Daarna baande ze zich een weg door de rommel van James.
Wat een puinhoop! Ze liep het kantoor uit richting haar nicht, ze had haar hulp nodig. En nu meer dan ooit.
OOC: uitgeschreven
|
|